اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان:

منطق مقاومت امام خمینی(ره) به جهان صادر شده است

منطق مقاومت امام خمینی(ره) به جهان صادر شده است
حسن زاده گفت: مبنای تفکر امام(ره) در ادبیات سیاسی بین المللی به جهان صادر شده است که حال از ان به عنوان مقاومت به شیوه امام خمینی(ره) یاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش حسن زاده، کارشناس سیاسی هرمزگان درگفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: منطق مقاومت و ایستادگی در برابر بدخواهان و استعمارگران برخلاف تسلیم موجب عقب نشینی انها خواهد شدالبته چیزی که حائز اهمیت است هر چیز قیمت و هزینه ای دارد مقاومت هم بی هزینه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی بابیان اینکه به مراتب طبق گواه تاریخ هزینه‌ی سازش در برابر دشمنان از هزینه‌ی مقاومت بیشتر است، گفت: سازش دولت سعودی با امریکا علاوه بر اینکه به امریکا دلار می دهد براساس خواسته و منافع امریکا در منطقه موضع گیری می کند،اما در مقابل توهین و تحقیر هم می شود که به او لقب گاو شیرده می دهند.

,

حسن زاده عنوان کرد: در مسیر مقاومت موانعی وجود دارد اما کسی که راه ایستادگی را انتخاب کرده، یا بر این موانع غلبه می کند و یا با شیوه عاقلانه آنها را دور می زند.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان گفت: علی رغم تهدیدهای امریکا،کشور ایران با منطق مقاومت بر قدرت پوشالی استکبار جهانی غلبه کرد و با تمام قدرت با پرچم سه رنگ کشور مقتدری همچون جمهوری اسلامی ایران تو دهنی محکمی با ارسال نفت کش های حامل سوختش به ونزوئلا به اسکبار جهانی زد و عملا به ان گفت تو هیچ غلطی نمی توانی کنی.

,

وی افزود: نفکش ایران با منطق مقاومت فقط بنزین حمل نکرد بلکه ابروی نداشته امریکا را در منطقه برد و فریاد زد دوران افول بین المللی امریکا فرا رسیده است

,

حسن زاده تصریح کرد: قبل  از ان شکستهای آمریکایی ها در لبنان، عراق، سوریه و فلسطین، نمود اقتدار جبهه مقاومت است که منطق و اندیشه مقاومت امام راحل که با پشتوانه قوی منطقی، عقلانی، علمی و دینی همراه بوده باعث شد است تا مسیر ان ادامه دار بشود که علی ای حال امروز شاهد ان هستیم که نتنها در ایران بلکه به سایر کشورها منطق مقاومت صادر شده است.

,

کارشناس سیاسی گفت: هرآزادی خواهی مقابل زورگویان تسلیم نخواهد شد و زیر بار خفت نخواهد رفت بلکه شرف،هویت و انسانیت ملت های ازادی خواه که هرگاه با تهدید و زورگویی و تحمیل مواجه می شوند، در مقابل آن می ایستند.

,

وی افزود:  این منطق در بین مردم امریکا نمو پیدا کرده که اخیراً مرد آفریقایی تباری روز دوشنبه ۲۵ می به طرز وحشیانه‌ای توسط پلیس آمریکا به قتل رسید و این با حجم وسعی از خشم و انزجار از دولت امریکا رو به رو بود که عده ای مقابل کاخ سفید فریاد انزجار و نفرت خویش از دولت امریکا سر دادند.

,

حسن زاده گفت: مبنای تفکر امام(ره) در ادبیات سیاسی بین المللی به جهان صادر شده است که حال از ان به عنوان مقاومت به شیوه امام خمینی(ره) یاد می شود.

,

کارشناس سیاسی هرمزگان خاطرنشان کرد: برخی سیاستمداران برجسته غربی از آن بعنوان دکترین مقاومت خمینی در مقالات خود نام برده اند و تأکید کرده اند این دکترین مقاومت، شاهرگ های سیطره غرب و آمریکا را هدف گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه