اخبار داغ

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

لازمه توسعه صنعت، کاهش بروکراسی است

لازمه توسعه صنعت، کاهش بروکراسی است
علی نیکزاد گفت: برای توسعه صنعت و پیشرفت در مسیر تولید، باید نهادهای اجرایی همراهی و همکاری‌های لازم را صورت داده و بروکراسی اداری کاهش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی نیکزاد عصر امروز  در حاشیه بازدید از کارخانه گروه صنعتی اُنیکس سفال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای توسعه صنعت و پیشرفت در مسیر تولید، باید نهادهای اجرایی همراهی و همکاری‌های لازم را صورت دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: کاهش بروکراسی اداری در بالاترین حد ممکن و همچنین حمایت و همراهی در کلیه مراحل ایجاد، فعالیت و توسعه گروه‌های صنعتی دو امر مهمی است که یقیناً باید مسئولان اجرایی مربوطه در دستور کار خود قرار دهند و با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، امروز دیگر حجت برای همگان جهت تلاش در مسیر تحقق این مهم تمام شده است.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با تقدیر از زحمات فعالان عرصه تولید، بیان کرد: با شرایط اقتصادی موجود فعالیت در عرصه تولید و صنعت، جهاد است و وظیفه تمامی ما، به‌عنوان نمایندگان مردم حمایت از این عزیزان است؛ البته در این عرصه حتماً باید با دقت تمام نسبت به مطالبه و پیگیری امور این حوزه از مراجع و نهادهای مربوطه اهتمام بورزیم.

,

نیکزاد تصریح کرد: مجموعه‌های مختلف پرتوان صنعتی در استان با همت مضاعف در حال تلاش برای ساخت ایران قوی هستند و انصافاً مسئولین استانی نیز در حد امکان حمایت کرده‌اند اما یقیناً برای بهبود وضعیت اقتصادی باید تلاش بیشتری از سوی همگان صورت گیرد.

,

وی با اشاره به فعالیت‌های کارخانه گروه صنعتی اُنیکس سفال اظهار داشت: مدیران این مجموعه در جرگه انسان‌های با دغدغه و فداکار این مرز و بوم قرار دارند و با کار دانشگاهی و علمی در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی فاز جدید تولید محصولات کائولین با توجه به معادن موجود در استان هستند.

,

منتخب مردم اردبیل گفت: تلاش خواهیم کرد تا موانع و مشکلات موجود در این مسیر را سریع‌تر رفع نمائیم تا با راه‌اندازی این مجموعه، استان صاحب کارخانه مادر این حوزه گردد و به دنبال آن فرصت برای صنایع تولیدی مختلف محیا شود؛ نباید این را فراموش کنیم که این‌گونه مسائل با همراهی کامل تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط و مسئولان امکان‌پذیر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه