اخبار داغ

مدیر تعاون روستایی کرمانشاه مطرح کرد؛

خرید بیش از ۵۶۰۰ تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی

خرید بیش از ۵۶۰۰ تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی
ایرج صفایی گفت: تاکنون ۵۶۱۴ تن گندم در دو شهرستان قصرشیرین و سرپل ذهاب خریداری شده و به زودی خرید تضمینی گندم در گیلانغرب آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: از ابتدای خرید تضمینی کلزا تاکنون ۳۶۱ تن کلزا از کشاورزان شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ۳۱۷ تن کلزا تحویل کارخانجات شده، افزود: به ازای ۳۳۳ تن کلزای خریداری شده مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۹ کمیسیون برای خرید تضمینی کلزا پیش بینی شده که با توجه به آغاز برداشت کلزا در مناطق معتدل استان از اول تیرماه، در حال حاضر تنها سه کمیسیون در سطح استان فعال است.

صفایی گفت: همچنین تاکنون ۵۶۱۴ تن گندم در دو شهرستان قصرشیرین و سرپل ذهاب خریداری شده و به زودی خرید تضمینی گندم در گیلانغرب آغاز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه از مجموع گندم خریداری شده ۵۲۲۸ تن به محل سیلوها حمل شده است، گفت: به منظور پرداخت مطالبات گندم کاران، لیست کشاورزان به ازای ۵۱۱۰ تن گندم به بانک ارائه شده است.

وی تصریح کرد: ۸۲ کمیسیون خرید تضمینی گندم در سطح استان فعال است که ۱۸ مورد آن مربوط به شرکت تعاون روستایی استان کرمانشاه است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم در نقاط سردسیری استان نیز از دهم تیرماه آغاز خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین ۴۵۷ هکتار چغندرقند پاییزه کشت شده که تاکنون در سطح ۲۳۱ هکتار، ۹ هزار و ۶۹۰ تن برداشت شده و به کارخانه قند اسلام آباد و بیستون تحویل شده است.

صفایی با بیان اینکه چغندرقند در دو شهرستان قصرشیرین و سرپل ذهاب کشت می‌شود، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در پاییز امسال یک‌هزار تن چغندرقند پاییزه کشت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه