اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه اردبیل:

افتتاح راه آهن اردبیل تا پایان دولت دوازدهم / در مورد آرامش بازار مسکن تصمیم‌گیری می‌شود

افتتاح  راه آهن اردبیل تا پایان دولت دوازدهم / در مورد آرامش بازار مسکن تصمیم‌گیری می‌شود
اسلامی وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه اردبیل گفت: پروژه راه آهن اردبیل از دو سال پیش روند اجرای آن شتاب گرفت است تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، محمد اسلامی در حاشیه سفر به استان اردبیل در فرودگاه با اشاره به پیشرفت راه آهن اردبیل در سال‌های اخیر اظهار کرد: روند اجرای پروژه راه آهن اردبیل در دوسال اخیر شتاب گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: پروژه راه در استان اردبیل جزو فعال‌ترین پروژه های راه‌ آهن در کشور محسوب می‌شود که با پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان اردبیل تا پایان دولت دوازدهم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

,

وزیر راه و شهرسازی هدف از سفر خود به استان را بازدید از روند اجرای پروژه‌های راه، راه آهن و مسکن ملی عنوان کرد و گفت: پروژه‌های زیادی در حوزه راه و شهرسازی در استان در حال اجراء بوده که تلاش می‌کنیم با تسهیل اجرای این طرح‌ها شاهد توسعه راه‌ها در این منطقه باشیم.

,

اسلامی بیان کرد: باند دوم فرودگاه اردبیل نیز از جمله طرح‌های حوزه راه است که در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

,

وی افزود: توسعه بزرگراه‌ها و راه‌های استان به‌دلیل محرومیت‌زدایی و ایمن سازی نیز مورد توجه بوده و با جدیت پیگیری می‌شود.

,

در مورد آرامش بازار مسکن تصمیم‌گیری می‌شود

, در مورد آرامش بازار مسکن تصمیم‌گیری می‌شود, در مورد آرامش بازار مسکن تصمیم‌گیری می‌شود,

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: طی جلسه ای شورای اقتصاد با حضور رئیس جمهور در مورد اوضاع نابسامان مسکن تصمیم‌گیری و سیاست‌های جدید دولت در این زمینه ابلاغ خواهد شد.

,

 وی با اشاره به تکمیل پروژه مسکن مهر تا پایان شهریورماه در اکثر استان‌های کشور افزود: امیدواریم در استان اردبیل نیز تا پایان مرداد ماه مسکن مهر تکمیل و احداث شود تا بخشی از نیاز بازار تامین شود.

,

اسلامی در مورد اقدام ملی مسکن تصریح کرد: به تمام متقاضیان که ثبت‌نام کرده و دارای واجد شرایط باشند، مسکن واگذار خواهد شد.

,

 وی در مورد کنترل بازار مسکن همچنین از  سازندگان خواست تا با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و مقررات و ضوابط ملی مسکن اقدام به تولید مسکن کرده و عرضه آن را با نرخ مصوب انجام دهند.

,

انتهای پیام/آ

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه