اخبار داغ

نماینده زنجان:

مشکل کمبود اعتبار سد "مشمپا" پیگیری می‌شود/ رفع مشکل آب شرب روستاهای زنجان در اولویت نمایندگان

مشکل کمبود اعتبار سد "مشمپا" پیگیری می‌شود/ رفع مشکل آب شرب روستاهای زنجان در اولویت نمایندگان
طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی مشکلات سد مشمپا گفت: سد مشمپا در حال حاضر با مشکل اعتباری مواجه بوده و این مشکل به جد پیگیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به مشکلات اعتباری سد مشمپا اظهار کرد: اخیرا بازدیدی با حضور استاندار زنجان از این سد داشتیم و از نزدیک مشکلات این سد را مورد بررسی قرار دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکلی که این سد در حال حاضر دارد بحث اعتبارات است تصریح کرد: با این وجود در حال حاضر عملیات تکمیلی این سد انجام می‌شود و متوقف نشده است.

,

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای حل مشکلات اعتباری این سد قرار است در آینده نزدیک با وزیر نیرو و قرارگاه خاتم‌الانبیاء جلسه‌ای را تشکیل داده و مشکلات اعتباری این سد را بررسی کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه با تکمیل این سد آب شرب و صنعت منطقه برطرف می‌شود بیان کرد: به احتمال زیاد آب این سد به دلیل داشتن مقداری شوری کیفیت خوبی برای شرب نباشد اما می‌تواند برای بخش‌هایی از صنعت و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

,

طاهری خاطرنشان کرد: آب این سد برای بخش کشاورزی در نظر گرفته نشده اما می‌تواند جایگزین آب شرب در بخش کشاورزی هم باشد.

,

وی با تاکید براینکه به جد مشکلات این سد را پیگیری خواهیم کرد افزود: امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌های انجام شده مشکل اعتباری این سد را برطرف کنیم.

,

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص تشکیل مجمع نمایندگان استانی به‌منظور حل مشکلات استان به صورت منسجم افزود: مشکلات حوزه‌های انتخابیه  توسط همه نمایندگان رسیدگی می‌شود.

,

وی بیان کرد: این روش در حل مشکلات استانی بسیار تاثیرگذار است و در حل مشکلات می‌تواند نتیجه بخش باشد.

,

طاهری همچنین به اولویت‌های مهم مجمع نمایندگان در رسیدگی به مشکلات استانی اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر رفع مشکلات حوزه آب به ویژه آب شرب از اولویت‌های مهم مجمع نمایندگان استان زنجان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه