اخبار داغ

فرماندار تبریز خبر داد؛

دورهمی‌های جمعی، تعطیل/ از وضعیت زرد به قرمز رسیدیم

دورهمی‌های جمعی، تعطیل/ از وضعیت زرد به قرمز رسیدیم
فرماندار تبریز گفت: هرگونه دورهمی‌های جمعی در پارک‌ها و بوستان‌ها، برگزاری مراسمات ترحیم در مساجد و اقداماتی که باعث شیوع گسترده کرونا می‌شود ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مهدوی فرماندار تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، به وضعیت کرونا در تبریز اشاره داشت و گفت: از امروز به صورت جدی به موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح تبریز ورود خواهیم کرد، ماسک باید به معنای واقعی کلمه در بین وسائل نقلیه عمومی اجباری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
 
,
وی با بیان اینکه شیوع کرونا در استان و تبریز افزایش یافته تاکید کرد: افراد نباید بدون ماسک در معابر عمومی مخصوصا محیط‌های سرپوشیده‌ای مانند پاساژها حضور یابد، هرگونه دورهمی‌های جمعی در پارک‌ها و بوستان‌ها، برگزاری مراسمات ترحیم در مساجد و اقداماتی که باعث شیوع گسترده کرونا می‌شود ممنوع است.
,
 
,
فرماندار تبریز ادامه داد: اگر شرایط بدین صورت ادامه یابد، مجبور خواهیم شد در هفته‌های آتی برخی محدودیت‌ها را اعمال کنیم، همشهریان عزیز باید به این نکته توجه کنند که تنها راه جلوگیری از شیوع کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی است، آمار مبتلایان در تبریز نسبت به سایر هفته‌ها افزایش چند برابری داشته است.
,
 
,
مهدوی با بیان اینکه وضعیت کرونا در تبریز زرد بود یادآور شد: در ماه قبل آمار مبتلایان در تبریز کاهش یافته بود بنابراین وضعیت زرد بود ولی با عدم رعایت موارد بهداشتی در چند هفته اخیر تبریز دوباره به وضعیت قرمز بازگشت. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه