اخبار داغ

رکورد تاریخی بنزما در رئال مادرید

رکورد تاریخی بنزما در رئال مادرید
مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید با گلزنی برابر تیم فوتبال والنسیا به پنجمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه تبدیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اعلام وب سایت باشگاه رئال مادرید، کریم بنزما مهاجم فرانسوی این تیم با ۲ گلی که برابر والنسیا به ثمر رساند در جایگاه پنجم فهرست برترین گلزنان تاریخ این تیم مادریدی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شب گذشته (پنجشنبه) در آخرین دیدار از رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو میزبان والنسیای رده هشتمی بود که با ٣ گل به برتری رسید.بنزما در این بازی در دقایق ۶۱ و ۸۷ گل اول و آخر تیمش را به ثمر رساند.
,
 
,
با احتساب این ۲ گل، تعداد گل‌های زده این بازیکن ۳۲ ساله فرانسوی به ۲۴۳ گل در ۵۰۳ بازی رسید و به این ترتیب او از«فرانس پوشکاش » اسطوره مجارستانی که در سال‌های ۱۹۵۸/۱۹۶۶ برای رئال مادرید بازی کرد و ۲۴۲ گل به ثمر رساند، پیشی گرفت.
,
 
,
بنزما پس از این بازی گفت:من نمی‌توانستم چنین چیزی را تصور کنم، بسیار خوشحالم. امیدوارم که بتوانم به پیشرفت خود ادامه دهم. من بسیار خوشحالم که برای این باشگاه بازی می‌کنم.
,
 
,
کریستیانو رونالدو، صدرنشین فهرست برترین گلزنان رئال مادرید است که ۴۵۱ گل به ثمر رسانده است. رائول (۳۲۳)، آلفردو دی استفانو (۳۰۸) و سانتیانا (۲۹۰) به ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم این فهرست قرار دارند.
,
 
,
بنزما سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید پیوست. این مهاجم به همراه «کهکشانی ها»، ۲ بار قهرمان لیگ و جام حذفی اسپانیا، سه بار فاتح سوپر جام یوفا و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها شده است.
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه