اخبار داغ

اجرای رزمایش سلامت توسط بهداری سپاه بیت المقدس در مناطق محروم کردستان

اجرای رزمایش سلامت توسط بهداری سپاه بیت المقدس در مناطق محروم کردستان
در راستای رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان، رزمایش بزرگ سلامت توسط بهداری سپاه بیت المقدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، رزمایش سلامت بهداری سپاه بیت المقدس کردستان به صورت استانی درمناطق محروم  شهرستان های دیواندره، مریوان، و سقز در قالب 30  تیم درمانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

 اعزام 30 تیم درمانی به مناطق محروم استان کردستان 

,  اعزام 30 تیم درمانی به مناطق محروم استان کردستان ,

سرهنگ رضا کوماسی مسوول بهداری سپاه بیت المقدس کردستان، از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش استانی سلامت درمناطق محروم خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش توسط 30 تیم درمانی در سطح تمامی  مناطق محروم شهرستان های دیواندره، سقز و مریوان توسط کانون های بسیج جامعه پزشکی با موفقیت برگزار شد.

,

, ,

کوماسی با بیان اینکه تیم های درمانی در این رزمایش به مناطقی که از قبل هماهنگ شده اعزام شدند، عنوان کرد: تیم های درمانی در مناطق محروم که پیشتر در آن جا فعالیت داشته اند حضور یافته و اقدام به ویزیت رایگان، آموزش و پایش سلامت کردند.

,

وی در مورد اعضای تشکیل دهنده تیم های درمانی بسیج جامعه پزشکی در این رزمایش بیان کرد: هر تیم درمانی دارای حداقل یک پزشک عمومی و متخصص، یک پرستار، یک بهداشت محیط است و برخی از تیم های درمانی از متخصصان تشکیل شده اند که خدمات تخصصی ارائه می دهند.

,

, ,

مسئول بهداری سپاه بیت المقدس کردستان، در باره اهداف برگزاری رزمایش سلامت گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم و سنجش توانمندی تیم های درمانی در زمان بروز حوادث غیر مترقبه از اهداف برگزاری این رزمایش بزرگ خواهد بود.

,

کوماسی با بیان اینکه تمامی تیم های درمانی، با اعلام رسمی توسط ستاد فرماندهی رزمایش، فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: اقدامات صورت گرفته در راستای  رزمایش تا 10روز دیگر ادامه خواهد داشت.

,

وی در پایان با بیان اینکه تیم های درمانی به صورت مستمر به مناطق محروم مراجعه کرده و خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی ارائه می دهند، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همگیری آن در شهرها و روستاها  تمرکز تیم های درمانی بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان  بر کاهش مقدار مبتلایان در مناطق محروم در حد مطلوب است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه