اخبار داغ

امام جمعه سنندج:

خدمات سپاه در کردستان شایسته والاترین تقدیرهاست

خدمات سپاه در کردستان شایسته والاترین تقدیرهاست
امام جمعه سنندج گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از امنیت و آرامش مناطق کردنشین ستودنی است و این خدمات شایسته والاترین تقدیرهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: امنیت از جمله نعمت هایی است که خداوند متعال به مردم کردستان ارزانی داشته است و این نعمت بزرگ در سایه جانفشانی های نیروهای امنیتی به ویژه سپاهیان اسلام رقم خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: دامنه خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق کردنشین تنها به عرصه امنیتی خلاصه نشده و در عرصه های محرومیت زدایی، راه سازی، کمک معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و حتی ورزشی و سلامت نیز گسترده است.

,

امام جمعه سنندج با اشاره به برگزاری رزمایش های سپاه در مناطق کردنشین علیه مزدوران خارجی اظهار کرد: حساب مردم کردستان از اول انقلاب تاکنون از ضدانقلاب جدا بوده است و دشمنان باید بدانند که کردستانی ها همواره قدردان حافظان امنیتشان هستند.

,

ماموستا رستمی افزود: در این برهه زمانی نیز که جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی در برابر جبهه مقاومت شکست های مختلفی را تجربه کرده است به دنبال ناامن کردن مناطق مرزی کشورمان است که باید همه ما هوشیار باشیم.

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سپاهیان اسلام با هوشیاری و بصیرت همه جانبه خویش در برابر تهدیدات دشمنان و مزدوران آنان ایستاده اند و بدون شک برگزاری رزمایش های نظامی و امنیتی نوعی قدرت نمایی و ضربه شصت نشان دادن به دشمنان و مزدوران آنان است.

,

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود افزود: خدمات سپاه در مناطق کردنشین ستودنی است و امیدواریم در سایه مشارکت حداکثری مردم شاهد حفظ امنیت پایدار در منطقه باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه