اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان:

استان کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است

استان کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است
انارکی محمدی، استان کرمان را خط مقدم مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: استان کرمان در امر مقابله با مواد مخدر پیش قدم است به گونه ای که تا کنون بیش از 500 شهید و بیش از یک هزار نفر جانباز در امر مبارزه با مواد مخدر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدرضا انارکی محمدی رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پیش از ظهر امروز  در حاشیه امحا مواد مخدر گفت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر امروز همزمان در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی 90 تن انواع مواد مخدر امحا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی بیان کرد: ارزش ریالی مواد مخدری که در استان کرمان امروز امحا می شود 60 میلیارد تومان است.

,

رئیس شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان کرمان از آسیب هایی که مواد مخدر بر جامعه وارد می کند سخن به میان آورد و اظهار کرد: مواد مخدر هم به افرادی که مصرف می کنند و هم به نیروهای مبارزه با مواد مخدر خسارت وارد می کند ضمن آنکه از آسیب های اجتماعی زیاد آن نباید دست کم گرفت.

,

انارکی محمدی، استان کرمان را خط مقدم مبارزه با مواد مخدر دانست و تصریح کرد: استان کرمان در امر مقابله با مواد مخدر پیش قدم است به گونه ای که تا کنون بیش از 500 شهید و بیش از یک هزار نفر جانباز در امر مبارزه با مواد مخدر دارد.

,

وی با بیان اینکه امسال تاکنون حدود 48 تن مواد مخدر کشف شده است، اظهار کرد: موادی که امروز امحا می شود شامل تریاک، حشیش، شیشه، کراک، متادون و ... و ابزار آلات می باشد.

,

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اجرای طرح یاری گران در مدارس عنوان کرد: این طرح از سال گذشته در استان با هدف آگاه سازی و مصون سازی دانش آموزان در حال اجراست.

,

 انارکی محمدی اعلام کرد: از بین دانش آموزانی که اعتیاد دارند 33 درصد آنها اذعان کردند که مهارت نه گفتن را نداشتند و ضمن آنکه برخی از دانش آموزان نمی دانستند که با مصرف یک یا دو بار معتاد شوند.

,

وی با بیان این مطلب که حدود 803 نوع مواد مخدر به اسم های مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: بیشتر مواد مخدر کشف شده در استان کرمان سنتی است گفتنی است که متاسفانه در افغانستان تولید شیشه نیز انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه