اخبار داغ

رئیس اتحادیه املاک کرج مطرح کرد؛

رهن مسکن در مهرشهر 700 میلیون تومان آب می خورد/ افزایش 30 درصدی اجاره منزل در کرج

رهن مسکن در مهرشهر 700 میلیون تومان آب می خورد/ افزایش 30 درصدی اجاره منزل در کرج
محمد قمی گفت: عرضه بالای مسکن می تواند جامعه را به سر و سامان پیدا کردن وضعیت مسکن و قیمت آن امیدوار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس اتحادیه املاک کرج ظهر امروز شنبه با اشاره به اینکه تا کنون گزارشی از پشت بام خوابی در البرز نداشته ایم، در جمع خبرنگاران گفت: البته پیش از این شاهد اجاره یک واحد توسط چند خانواده اتباع بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمد قمی انبوه سازی، شناسایی و تخصیص مالیات به خانه های خالی را دو اقدام مهمی عنوان کرد که دستگاه های نظارتی باید به آن ورود کنند و افزود: عرضه بالای مسکن می تواند جامعه را به سر و سامان پیدا کردن وضعیت مسکن و قیمت آن امیدوار کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای رهن یک واحد 60 متری 150 میلیون تومان پول لازم است، اظهار داشت: میزان رهن در دیگر مناطق به کیفیت مسکن بستگی دارد و تا 300 میلیون تومان است اما رهن برخی از خانه های مهرشهر برای یک مستاجر 700 میلیون تومان هزینه در بر دارد.
,
 
,
قمی به افزایش 30 درصدی اجاره منزل در کرج نسبت به سال 98 اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در برخی مناطق شاهد افزایش 50 الی 90 درصدی قیمت اجاره بها هستیم که باید برای آن چاره اندیشی شود.
,
 
,
رئیس اتحادیه املاک کرج با اشاره به اینکه رفع آشفتگی بازار مسکن در گرو ساماندهی قیمت رهن و اجاره است، خاطر نشان داشت: بازار خرید و فروش در حال رکود است و با توجه به اینکه متاسفانه قانونی برای مسکن وجود ندارد، همه چیز به توافق مالک و مستاجر باز می گردد.

 
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه