اخبار داغ

قصه پر غصه رانندگان یزدی؛

مشکلات رانندگان از بی‌توجهی سازمان صمت نشات می‌گیرد/ مسئولان فقط نظاره‌گر وضعیت نابسامان رانندگان

مشکلات رانندگان از بی‌توجهی سازمان صمت نشات می‌گیرد/ مسئولان فقط نظاره‌گر وضعیت نابسامان رانندگان
زارع با اشاره به اینکه مسئولان فقط نظاره‌گر وضعیت نابسامان رانندگان هستند، گفت: مشکلات رانندگان از بی‌توجهی سازمان صمت نشات می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی زارع سخویدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به گرانی لاستیک کامیون داران و حذف ارز لاستیک، گفت: متأسفانه همه در حال تماشای این وضع هستند و هیچ‌کس قدمی برای حل مشکلات رانندگان برنداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس انجمن صنفی رانندگان یزد با تأکید بر اینکه وضعیت معیشتی رانندگان روزبه‌روز در حال وخیم‌تر شدن است افزود: مشکلات رانندگان بسیار زیاد است و همه هم این مسئله را می‌دانند ولی کسی رسیدگی نمی‌کنند.

,

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات رانندگان چندین مرتبه از معاون عمرانی استاندار پیگیر شدیم، اضافه کرد: بارها در این خصوص به مسئولان استان مسائلی را بیان کردیم اما آن‌ها را ما به آینده وعده می‌دهند و وقتی هم برای پیگیری مسئله تماس می‌گیریم، کسی جوابگوی ما نیست.

,

, ,

زارع به افزایش قیمت روغن و لاستیک اشاره کرد و اظهار داشت: این وضعیت رانندگان اصلاً مناسب نیست چون قیمت روغن از 550 هزار تومان به 900 هزار تومان رسیده و قیمت هر جفت لاستیک هم ‌بسته به کیفیت آن از 4 تا 7 میلیون تومان گران‌تر شده است.

,

رئیس انجمن صنفی رانندگان یزد علت وضعیت نامناسب بخش‌های مختلف کشور را سازمان صمت دانست و افزود: از روزی که رانندگان اعتصاب کردند سازمان صمت هیچ کاری برای تسهیل مشکلات رانندگان انجام نداد و هر چه هم نسبت به این شرایط اعتراض می‌کنیم هیچ فایده‌ای ندارد. برای فروش لاستیک سامانه‌ای را تعریف کرده‌اند که متأسفانه مشخص نیست چگونه عمل می کند و اصلاً سروسامانی ندارد.

,

 

,

در ایام کرونا هیچ‌کس به فکر رانندگان نبود

, در ایام کرونا هیچ‌کس به فکر رانندگان نبود, در ایام کرونا هیچ‌کس به فکر رانندگان نبود,

وی در ادامه با اشاره به شرایط سخت در ایام کرونا، گفت: در زمانی که همه باید در قرنطینه می‌ماندند، رانندگان مجبور به کار بودند چون اگر 20 روز رانندگان کار نکنند بسیاری از کارها با مشکل روبه‌رو می‌شود. در این شرایط هیچ‌کس حتی کوچک‌ترین توجهی به ما نکرد و از ضدعفونی کردن و دادن ماسک هم دریغ کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه