اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دست آمریکا به خون کودک 2 ساله شهید بهشتی نژاد آلوده است

دست آمریکا به خون کودک 2 ساله شهید بهشتی نژاد آلوده است
معلمی گفت: یکی از جنایت های آمریکا به شهادت رسیدن کودک 3 ساله اصفهانی با نام بهشتی نژاد است؛ غربی ها که هر روز از حقوق بشر دم می زنند قاتلان هزاران نفر از مردم مظلوم ایران را پناه دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود معلمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص حقوق بشر امریکایی اظهار کرد: امروز استکبار جهانی از لفظ حقوق بشر ابزاری ایجاد کرده تا سلطه خود را در جهان گسترش دهند و می خواهند به نام جهانی سازی، فرهنگ، اقتصاد و حتی سیاست کشورها تحت و شعاع قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
کارشناس مسائل سیاسی گفت: حقوق  بشر ابزاری برای تحت فشار گذاشتن کشورها شده است؛ یک حقوق بشر اسلامی و یک حقوق بشر امریکایی داریم، حقوق بشر اسلامی تنها برتری انسان بر دیگران را تقوا می داند و همه مردم با رنگ پوست، زبان، قومیت و ...  مختلف، در این حقوق بشر یکسان هستند.
,
 
,
وی افزود: حقوق بشر امریکایی، دقیقا برعکس حقوق بشر اسلامی است و زیر چتر حقوق بیشر جنایت های انسانی خود را انجام می دهند؛ حمله با افغانستان و عراق که چقدر کشتار کردند..
,
 
,
معلمی با بیان اینکه ایالات متحده امریکا حدود 250 سال بر خون و کشتار تاسیس شده است، تصریح کرد: امریکایی که با عنوان حقوق بشر انواع جنایت ها و فشارها را انجام داده، وجود خود بر خلاف حقوق بشر است.
,
 
,
وی اضافه کرد: امریکایی ها در حین جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی ایران را تحریم می کنند؛ هواپیمای مسافربری را مورد هدف موشک قرار دادند و نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه به مسئول جنایت مدال افتخار داده می شود.
,
 
,
به شهادت رسیدن کودک اصفهانی یکی از جنایت های امریکاست
, به شهادت رسیدن کودک اصفهانی یکی از جنایت های امریکاست, به شهادت رسیدن کودک اصفهانی یکی از جنایت های امریکاست,
 
,
این کارشناس سیاسی با توضیح اینکه پناه دادن به گروه های تروریستی که خون هزاران نفر به دست آن ها آلوده است، یکی دیگر از جنایت های امریکا است، بیان کرد: یکی دیگر از جنایت های امریکا به شهادت رسیدن کودک اصفهانی با نام بهشتی نژاد است؛ غربی ها که هر روز از حقوق بشر دم می زنند قاتلان هزاران نفر از مردم مظلوم ایران را پناه دادند.
,
 
,
وی ادامه داد: امریکا در مسئله حقوق بشر پرونده سیاهی دارد و همین حقوق بشر نصف و نیمه که در سازمان ملل است و به دلیل تامین نشد درخواستهایش از آن خارج شد.
,
 
,
معلمی با بیان اینکه امریکا در حدود 250 سال گذشته جز جنایت و خون ریزی، چیزی از آن ها ندیدیم، خاطر نشان کرد: در جریان اخیر کشتن یک سیاه پوست، می بینیم که جلوی همه دوربین های جهان این جنایت هولناک را انجام می دهد.
,
 
,
وی تأکید کرد: امریکا هیچ پابندی به حقوق بشر ندارد و سیاه پوستان و سرخ پوستان شهروند درجه یک محسوس نمی شوند و حقوق آن ها پایمال و به راحتی کشته می شوند.
,
 
,
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امریکایی ها از ابتدای انقلاب تاکنون انواع تحریم را علیه ایران وضع کردند، افزود: امریکایی هایی که دم از حقوق بشر می زنند نه تنها در بحث های اقتصادی بلکه در حوزه های معیشتی و دارویی ایران را تحریم کردند که جان هزاران نفر در مرگ است.
,
 
,
وی بیان کرد: حقوق بشر امریکایی چیزی جز جنایت و خون ریزی و وحشی گری نیست؛ عناوینی که با اسم حقوق بشر است چیزی جز شعار نیست.
,
 
,
به گزارش صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید حسن بهشتی‏ نژاد که به تبلیغ و تدریس در نهادهای انقلابی همچون جهاد سازندگی و سپاه مشغول و نماینده مجلس اصفهان بود به همراه فرزند سه ساله اش بدست گروهک منافقین در سوم مرداد 1360 به شهادت رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه