اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان خواستار شد؛

تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین

تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین
حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر تسریع در روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس گفت: با توجه به وجود شهدای شاخص و همچنین ۳ هزار شهید پر افتخار، نبود چنین مجموعه فرهنگی قابل قبول نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ به مناسبت هفته قوه قضاییه، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین امروز(یکشنبه) با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,

حجت الاسلام قدرتی در این دیدار با تاکید بر تسریع در روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به وجود شهدای شاخص و همچنین 3 هزار شهید پر افتخار، نبود چنین مجموعه فرهنگی قابل قبول نیست این در حالی است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه امیر سرتیپ دوم بهنام پیری منابع مالی برای ساخت فاز نخست این پروژه بزرگ جذب شده است.

,

وی ادامه داد: شهدا حق بزرگی بر انقلاب دارند و امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون صدها هزار ایثارگر و رزمنده است و هیچ کس حق ندارد جانفشانی این عزیزان را پایمال کند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین بعنوان سمبل و نمادی در جهت نشان دادن دلاورمردی‌های رزمندگانی است که سال‌ها با جان خود در مقابل استکبار جهانی ایستادند تا از میهن و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

,

امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند مکانی مقدس جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جدید انقلاب باشد که بدانند برای ذره ذره این خاک چه فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی صورت گرفته است.

,

وی در پایان ضمن قدردانی از پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان در موضوع روند ساخت این مرکز فرهنگی و همچنین همکاری بی‌شائبه و اثر ‌بخش مهندس مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: با توافق نامه‌ای که با حضور استاندار قزوین و مسئولین زیربط صورت گرفت، مقرر شد با توجه به فروش زمینی که توسط اداره کل راه و شهرسازی در اختیار این اداره کل قرار داده است، شهرداری قزوین بعنوان کارفرما فاز نخست این پروژه مهم فرهنگی را در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برساند.

,

گفتنی است؛ در آخرین بازدید که توسط هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس صورت گرفت، استاندار قزوین به کلیه ارگان‌ها و سازمانهای دولتی دستور داد تا در اجرای این طرح مهم فرهنگی نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه