اخبار داغ

مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد:

میوه‌فروشی‌های یزد ملزم به ارائه فاکتور معتبر به مشتریان هستند

میوه‌فروشی‌های یزد ملزم به ارائه فاکتور معتبر به مشتریان هستند
شریعتمداری مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد گفت: چند سالی است که میوه‌فروشی‌های یزد ملزم به ارائه فاکتور معتبر به مشتریان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حسین شریعتمداری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نرخ‌های عمده‌فروشی در دو میدان شاهدیه و مرکزی را از طریق اتحادیه و فروشندگان میوه و تره‌بار هرروزه اعلام می‌شود که سقف افزایش درصد سود آن 20 تا 30 درصد است، گفت: در خصوص هندوانه، طالبی، موز و شمام و میوه‌هایی ازاین‌دست 20 درصد و مابقی میوه و تره‌بار هم 30 درصد سود را شامل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد اظهار داشت: این قیمت میوه‌ها و سود آن هرروز به بازرس سازمان صمت و اتاق اصناف استان اعلام می‌شود و همکارانمان در بازرسی و نظارت صبح‌ها و عصرها از واحدهای سطح شهر بازرسی خواهند کرد و در صورت احراز تخلف، پرونده‌ها تکمیل و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

,

وی بابیان اینکه واحدهای عمده‌فروش میدان تره‌بار ملزم به‌صورت‌حساب‌های معتبر با سربرگ و مشخصات آن واحد عمده‌فروشی برای مشتریان خرده‌فروش هستند، عنوان کرد: نرخ‌های اعلامی از سوی اتحادیه میوه و تره‌بار کار بسیار مناسب و خوبی است اما ارائه صورت‌حساب‌ها با سربرگ‌های مشخص سبب کنترل بهتر و شفاف‌تر می‌شود.

,

شریعتمداری با تأکید بر اینکه واحدهای خرده‌فروش سطح شهر باید برای مشتریان صورت‌حساب‌های معتبر صادر کنند ادامه داد: زمانی که صورت‌حساب از سوی عمده‌فروش با قیمت دقیق اعلام‌شده به خرده‌فروش داده شود و خرده‌فروش با سود مصوب اقدام به فروش میوه داشته باشد مشکلی نخواهد بود ولی اگر غیرازاین باشد و قیمت‌ها بیش از مبلغ اعلامی بود، با اشخاص خاطی برخورد خواهد شد.

,

مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد در پایان بابیان اینکه در چند سال اخیر واحدهای خرده‌فروش ملزم به ارائه فاکتور برای مشتریان هستند افزود: برخی از واحدهای خرده پیگیر درج نام میوه در فاکتورها نشده‌اند که این مسئله هم باعث ایجاد تخلف می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه