اخبار داغ

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

اقدام سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نصب بنرهای ضدآمریکایی قابل تحسین بود

اقدام سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نصب بنرهای ضدآمریکایی قابل تحسین بود
برای وصیت کردن باید راه‌های قانونی طی شود و در صورت رعایت نکردن برخی موارد این وصیت باطل است.
[

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر نقش فعال شهرداری در انتقال پیام به شهروندان تأکید و اظهار کرد: فضای سازی تبلیغی و مبلمان شهری از جهت رساندن پیام و ایجاد جاذبه بسیار اثر گذار است و این مهم در تهران به درستی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی، بر لزوم توجه شهرداری تهران بر موضوع استکبار ستیزی در انتقال پیام‌ها تأکید کرد و گفت: در طرح های شهرداری پیام فرهنگی حائز اهمیت است، ما در شورای هماهنگی به دنبال تأکید بر اصول ها و ارزش های انقلاب هستیم و این مهم با طراحی بیلبوردها و اکران‌های گوناگون محقق شده است.
,
 
,
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: امروز ماهیت حقوق بشر آمریکایی و افشای این  نوع حقوق بشر، بعد بین‌المللی پیدا کرده و در آمریکا نیز مورد توجه قرار گرفته است چرا که سردرمداران آمریکایی برخلاف شعارهای فریبنده در حق بشریت، جنایتی بزرگ را مرتکب شده اند.
,
 
,
حجت الاسلام محمودی تبین مفاهیم ناب اسلام و انقلاب اسلامی را از اصول مهمی دانست که نهادهای فرهنگی و زبباسازی باید به آن توجه کنند و خاطرنشان کرد: بدیهی است هر چه پیام ها به  گونه فراملی مطرح شود  تأثیرگذاری مطلوب تر خواهد بود،از این رو باید تأکید کنم سازمان زیباسازی شهرداری تهران و فرهنگی شهرداری تولیدات خوبی را در این باره داشته اند.
,
 
,
وی به همدردی مردم کشور با ستم دیدگان دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: در هفته حقوق بشر آمریکایی مردم ایران از طرفی با رنگین پوستان آمرکیکا ابراز همدردی می کنند و از طرفی دیگر نیز شرارت و فریبکاری دولتمردان آمریکایی را به گوش همگان خواهند رساند.
,
 
,
انتهای پیام/ا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه