اخبار داغ

استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

تشدید محدودیت‌های کرونایی در 12 شهرستان کرمانشاه/ از تعطیلی امتحانات حضوری تا الزام استفاده از ماسک در اماکن عمومی

تشدید محدودیت‌های کرونایی در 12 شهرستان کرمانشاه/ از تعطیلی امتحانات حضوری تا الزام استفاده از ماسک در اماکن عمومی
هوشنگ بازوند از تشدید محدودیت‌های کرونایی در 12 شهرستان استان خبر داد و گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم می‌توانیم سیر نزولی داشته باشیم در غیر این صورت شرایط سخت تری را پیش رو خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونای استان کرمانشاه اظهار داشت: از 14 شهرستان استان کرمانشاه 12 مورد در وضعی قرمز شیوع بیماری کرونا قرار دارند که مصوبات جلسه امروز باید در آنها رعایت شود.

وی افزود:‌در هفته گذشته روند ثابتی را در بیماری کرونا پشت سر گذاشتیم که نشان داد اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم می‌توانیم سیر نزولی داشته باشیم در غیر این صورت شرایط سخت تری را پیش رو خواهیم داشت.

استاندار کرمانشاه با اعلام مصوبات ستاد کرونای استان بیان داشت: همان گونه که ستاد ملی کرونا اعلام کرده از فردا استفاده از ماسک الزامی است و تمامی مکان‌هایی که خدمات ارائه می‌دهند اعم از دولتی و غیردولتی موظف هستند به کسانی که ماسک نمی‌زنند خدمات ارائه ندهند.

بازوند با تصریح اینکه برگزاری مراسمات مذهبی، اجتماعی، همایش‌ها و سخنرانی‌ها در 12 شهرستان استان ممنوع است، همچنین ادارات‌کل استان را موظف کرد تا تشکیل جلسات خود در هفته جاری را تا 50 درصد کاهش دهند.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها موظف هستند نسبت به ورود شهروندان بدون استفاده از ماسک در پارک‌هایی که ورودی و حصار دارند ممانعت کنند و سخت‌گیری بیشتری انجام دهند.

استاندار کرمانشاه همچنین بیان داشت: دفاتر پیشخوان، پلیس+10، و سایر دفاتر این چنینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند اما باید وضعیت و شلوغی دفاتر را حتی در صورت نیاز با افزایش ساعات کاری مدیریت کنند.

بازوند تصریح کرد: تمامی باشگاه‌های ورزشی در ورزش‌های پُربرخورد همچون فوتبال، کاراته و... در این هفته با محدودیت فعالیت مواجه شوند و نباید فعال باشند.

وی ضمن تاکید بر تعطیلی موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها در هفته جاری، گفت: ‌فعالیت‌ تالارهای عروسی همچنان ممنوع و رستوران‌ها هم با 50 درصد ظرفیت خود باید کار کنند.

استاندار کرمانشاه بر بازرسی ویژه از واحدهای صنفی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: اداره‌کل صمت مسئول تامین ماسک در استان است و نباید کمبودی در این زمینه رخ دهد.

بازوند از تداوم تعطیلی آرامستان‌ها خبر داد و گفت: تمامی امتحانات حضوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی باید تعطیل شود و اتوبوسرانی و تاکسی‌رانی هم نباید مسافران بدون ماسک را سوار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه