اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد؛

احتمال کاهش ساعات اداری به واسطه کرونا در البرز/ کودکان هم ماسک بزنند

احتمال کاهش ساعات اداری به واسطه کرونا در البرز/ کودکان هم ماسک بزنند
سیدحسن اینانلو گفت: متاسفانه اگر نتوانیم کووید 19 را در البرز کنترل کنیم ناچاریم محدودیت های سخت را به اجرا درآوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز شنبه در جمع خبرنگاران، به افزایش شیوع مجدد کرونا در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه اگر نتوانیم کووید 19 را کنترل کنیم ناچاریم محدودیت های سخت را به اجرا درآوریم، البته از فردا 15 تیر ماه استفاده از ماسک در کشور اجباری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسن اینانلو با اشاره به لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم، افزود: با توجه به اینکه باید تردد مردم به بانک‌ها کاهش پیدا کند، ساز و کارهایی اعم از به حداقل رساندن استفاده از پول نقد و افزایش سقف نقل و انتقال از کارت‌های بانکی به بانک‌ها ابلاغ شده است.
,
 
,
وی سهل‌انگاری برخی شهروندان البرزی را از جمله دلایل اصلی آغاز موج دوم کرونا دانست و اظهار داشت: تصمیماتی برای کاهش تعداد کارمندان و کاهش ساعت کاری ادارات گرفته شده است و از سوی استاندار البرز به ستاد ملی ارسال می شود  شود تا در صورت موافقت با آن، شاهد اجرای این مصوبه باشیم.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه با اشاره به لزوم استفاده کودکان از ماسک به دلیل احتمال ناقل بودن، تصریح کرد: افرادی که پیش از این به کرونا مبتلا شده‌ و بهبود پیدا کرده اند هم علی رغم اینکه به سطحی از ایمنی رسیده‌اند اما چون برای ما قابل شناسایی نیستند باید در سطح جامعه از ماسک استفاده کنند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه