اخبار داغ

رئیس کمیته امداد پارسیان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد تومان وام اشتغال در غرب هرمزگان در سال گذشته/ ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در اولویت تسهیلات اشتغال است

پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد تومان وام اشتغال در غرب هرمزگان در سال گذشته/ ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در اولویت تسهیلات اشتغال است
رئیس کمیته امداد پارسیان با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال در سال گذشته گفت: سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد تومان وام اشتغال جهت کمک به مددجویان پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد پارسیان،در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به خدمات این نهاد در سال گذشته، گفت: سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال واگذار که با همکاری کارفرمایان برای ۳۱۳ نفر از جوانان و مردم این شهرستان اشتغالزایی ایجاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نصیریان، با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید، افزود: با توجه به سیاست کمیته امداد برای حمایت از تولید، درصد بالایی از وام اشتغالزایی را در زمینه صنعت و تولید هزینه می کند و در سال ۹۹ هم تصمیم داریم تسهیلات را با توجه به شعار سال در زمینه تولید و همچنین صنعت هدایت نماییم.

,

وی، با بیان اینکه توانمند سازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهمترین اهداف کمیته امداد است، تصریح کرد: فراهم ‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی مددجویان به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات است.

,

مهاجر، مسئول واحد تولیدی مصنوعات چوبی با قدردانی از کمیته امداد در راه اندازی این کارگاه، گفت: ۱۵۰ میلیون تومان از کمیته امداد تسهیلات دریافت نمودیم که با راه اندازی این واحد تولیدی، برای ۶ نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل نماییم.

,

جاوید، مسئول درب و پنجره سازی upvc نیز از همکاری و پرداخت وام اشتغال کمیته امداد قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت نموده و همچنین برای ۶ نفر از مددجویان کمیته امداد نیز ایجاد شغل کردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه