اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

عرضه مرغ 15 هزار و 750 تومانی در زنجان الزامی شد/ با گرانفروشی مرغ برخورد می‌شود

عرضه مرغ 15 هزار و 750 تومانی در زنجان الزامی شد/ با گرانفروشی مرغ برخورد می‌شود
فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر اینکه رعایت قیمت مصوب مرغ در زنجان الزامی شد گفت: قیمت مرغ در زنجان 15 هزار و 750 تومان تعیین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر مرغ با قیمت 15 هزار و 750 تومان در زنجان توزیع می‌شود اظهار کرد: هیچ کسی حق ندارد بالاتر از قیمت مصوب در زنجان عرضه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه بازرسان به صورت مستمر بازار را رصد می‌کنند و اگر کسی مرغ را بالاتر از قیمت مصوب عرضه کند برخورد خواهد شد تصریح کرد: در صورت مشاهده چنین تخلفی بلافاصله پرونده تعزیراتی تشکیل شده و برخورد لازم صورت می‌گیرد.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان مرغ یخ زده نیز در بازار توزیع می‌شود اما استقبالی نمی‌شود عنوان کرد: با این وجود مرغ یخ زده با قیمت 13 هزار تومان عرضه می‌شود.

,

وی با بیان اینکه قیمت مرغ در زنجان تا 20 هزار تومان افزایش یافته بود که استاندار زنجان در جلسه تنظیم بازار قیمت قطعی را 15 هزار و 750 تومان اعلام کردند ادامه داد: این قیمت با بررسی دقیق و کارشناسی تعیین شده و به ضرر تولید کننده هم نیست.

,

وی با اشاره به اینکه خروج مرغ از استان نیز کاملا ممنوع است عنوان کرد : در این راستا مقرر شده اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از صدور تائیدیه‌های لازم و بارنامه خودداری کنند.

,

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان عنوان کرد: همچنین شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحدهای صنفی معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام می‌شود.//ع

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه