اخبار داغ

در پی حفاری ادارات خدمات‌رسان صورت گرفت؛

اعتراض شدید رئیس شورای شهر لنده به وضعیت کنده‌کاری‌های سطح شهر+تصاویر

اعتراض شدید رئیس شورای شهر لنده به وضعیت کنده‌کاری‌های سطح شهر+تصاویر
عزیزالله شریفی با اعتراض به وضعیت پیش آمده از سوی ادارات حفارکننده در سطح شهر لنده گفت: برخی ادارات از جمله آب و فاضلاب با رها کردن کنده های های خود نسبت به حقوق شهروندان کاملا بی تفاوت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای شهر لنده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به وضعیت موجود سطح شهر لنده گفت: بافت قدیمی بیشتر خیابان ها و کوچه های باعث شده است تا سطح خدمات شهری به شکل درست به این شهروندان ارائه نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: امروز شاهد برخی نارضایتی ها و اعتراضات گسترده مردمی در خصوص کنده کاری دستگاه های حفاری از جمله آب و فاضلاب و شرکت گاز و مخابرات هستیم که متاسفانه بیشترین سطح نارضایتی از آب و فاضلاب است.

,

, ,

عزیرالله شریفی تصریح کرد:خیابان های سادات، شهرک فجر، شهرک شهید رجایی و شهید مطهری و جانبازان از جمله خیابان هایی هستند که در پی فرسودگی خط لوله آب حفاری شده که بعد از تعمیر به حال خود رها شده اند.

,

وی تاکیدکرد: متاسفانه برخی ادارات با عملکرد ضعیف خودشان باعث شده اند تا سطح خدمات شهری نیز تحت تاثیر این ضعف قرار بگیرد.

,

رئیس شورای شهر لنده گفت: انتظار داریم وقتی ادارات حفاری اقدام به حفاری می کنند نسبت به شرایط و موقعیت کاری خود نیز در پایان اقدام به تسطیح و آسفالت بخش های آسیب دیده کننده تا خدمات شهرداری تحت الشعاع قرار نگیرد.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه