اخبار داغ

آرزویم کسب مدال در پارالمپیک 2022 است

خلیل‌تاش: افراد دارای معلولیت توانمندی های خود را باور کنند

خلیل‌تاش: افراد دارای معلولیت توانمندی های خود را باور کنند
پوریا خلیل‌تاش گفت: امیدوارم روزی بتوانم به توسعه رشته پارااسکی به خصوص اسکی روی آب ویژه افراد دارای معلولیت در کشورم کمک کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های معلولین، پوریا خلیل تاش ملی پوش پارا اسنوبرد کشور از اهداف و آرزوهای ورزشی خود گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خلیل تاش باتوجه به علاقه‌ به اسکیت و اسکی، از طریق دایی خود بهنام خلجی، ملی پوش پاراسنگ نوردی کشورمان با عیسی ساوه شمشکی آشنا و وارد دنیای پارااسنوبرد شد و در طول سال‌های حضورش در تیم ملی، توانست علاوه بر مسابقات کشوری و آسیایی، بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی را نیز تجربه کند.

,

 

,

خلیل‌تاش: پارالمپیک 2018 خاطره شیرینم است

, خلیل‌تاش: پارالمپیک 2018 خاطره شیرینم است,

ملی پوش پارااسکی کشورمان بیان کرد: از کودکی به اسکیت و اسکی علاقه داشتم و بعد از آسیب دیدگی دست چپم، تصمیم گرفتم فعالیتم را در ماده پارااسنوبرد ادامه دهم.

,

وی همچنین تصریح کرد: اگر زمان به عقب بر می گشت و قرار بود در کودکی ورزش را آغاز کنم باز هم اسکی و اسنوبرد را انتخاب می کردم تا امروز از مدال آوران ایرانی این ماده در رویداد‌های جهانی باشم.

,

خلیل‌تاش افزود: در این مدت که در تیم ملی حضور داشتم، رقابت‌های مختلفی را تجربه کردم که پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ شیرین ترین خاطره ورزشی ام شد و هنوز از یادآوری حضورم در رژه تیم ملی در این رویداد بزرگ، احساس غرور می کنم.

,

ملی پوش پارااسکی کشور گفت: کسب مدال در پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ آرزوی ورزشی ام است اما در کنار آن اهداف بزرگتری را دنبال می کنم و امیدوارم روزی بتوانم به توسعه رشته پارااسکی به خصوص اسکی روی آب ویژه افراد دارای معلولیت در کشورم کمک کنم.

,

 

,

ملی‌پوش پارااسکی: افراد دارای معلولیت توانمندی های خود را باور کنند

, ملی‌پوش پارااسکی: افراد دارای معلولیت توانمندی های خود را باور کنند,

خلیل تاش بیان کرد: ساوه شمشکی رئیس انجمن، از تیم ملی و تمام ورزشکاران پارااسکی حمایت می کند و زحمت های زیادی برای من و دیگر ورزشکاران کشیده است که از او تشکر می کنم.

,

وی تصریح کرد: البته موفقیت‌های دایی ام، بهنام خلجی باعث شد تا خانواده از من حمایت بیشتری کنند و مشوقم برای رسیدن به اهداف ورزشی باشند.

,

خلیل تاش اظهار داشت: شاید ما از نظر ظاهری با افراد سالم متفاوت باشیم اما به افراد دارای معلولیت پیشنهاد می کنم تا وارد دنیای ورزش شوند و برای رسیدن به مدال تلاش کنند چرا که با این موفقیت، فراتر بودن توانایی‌های خود را باور خواهند کرد.

,

ملی پوش پارااسنوبرد در پایان گفت: اگر روزی به عنوان ورزشکار از دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کنم، فعالیتم را در قالب مربیگری ادامه می دهم چرا که به این کار علاقه دارم و پیشرفت پارااسکی در کشورم از اهداف مهم زندگی ام است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه