اخبار داغ

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سبزوار خبر داد؛

بازگشت 15 واحد تعطیل شده سبزوار به چرخه تولید

بازگشت 15 واحد تعطیل شده سبزوار به چرخه تولید
علی امید بخش از احیا و بازگشت به تولید 15 واحد تولیدی شهرستان با اقدامات ستاد تسهیل خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیدبخش رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به تشکیل ستاد تسهیل و بررسی مشکلات موجود در سر راه واحدهای تولید اظهار داشت: 15 واحد تولید با انجام اقدامات ستاد و همیاری مسئولان واحدها به چرخه تولید بازگشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه با توجه به شعار سال مبنی برجهش تولید و لزوم توجه به این موضوع مهم عنوان کرد:در راستای جهش تولید و بررسی مشکلات مربوط به این ۱۵ واحد مشخص شد که  عمده موانع و مشکلات واحدهای تولیدی صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی برای توسعه بوده که باید در این امر تسهیل بیشتری رخ دهد.

,

امیدبخش در ادامه با اشاره به اینکه هماهنگی بین مسئولین دستگاه‌های مختلف یکی از ابتدایی‌ترین راهکارهای رونق تولید است ادامه داد: با پیگیری نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی دستورات لازم برای رفع  مشکلات این واحدهای صنعتی داده شد و این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.

,

وی از دیگر مواردی را که سبب کندی روند تولید در شهرستان شده را نبود سرمایه در گردش مناسب عنوان کرد و افزود: با اجرای این مصوبات بخش عمده‌ای از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان سبزوار که مربوط به امهال و جذب تسهیلات است، برطرف شده و جذب تسهیلات مناسب سبب رشد تولید شهرستان خواهد شد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار طی همچنین از صدور  ۲۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری  ۴۰۵ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم  ۲۴۸ نفر در  شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خبر داد و اعلام کرد: 5 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در  شهرستان سبزوار نیز طی سه ماه گذشته صادرشده که نسبت به مدت مشابه پارسال دو مورد بیشتر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه