اخبار داغ

ورود دادستان به استخر افتتاح شده نمایشی؛

افتتاح نمایشی پروژه‌های ورزشی در همدان با فشار وزیر ورزش/ وقتی کمیت جای کیفیت را می‌گیرد

افتتاح نمایشی پروژه‌های ورزشی در همدان با فشار وزیر ورزش/ وقتی کمیت جای کیفیت را می‌گیرد
علیرضا سلطانی متهور از استخر سرپوشیده شهید سلیمانی که به صورت نمایشی افتتاح شده بود، بازدید کرد و فرصت ضرب‌الاجلی به پیمانکار برای تحویل پروژه با رفع نواقص آن داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در پی انتشار گزارشی در عصر همدان با تیتر استخر شنای اسدآباد با چه نیتی افتتاح شد؟ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد از این استخر سرپوشیده بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, استخر شنای اسدآباد با چه نیتی افتتاح شد؟,

در این بازدید دادستان اسدآباد با انتقاد از پیمانکار پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده شهید سلیمانی توسط پیمانکار به دلیل نمایشی افتتاح شدن آن گفت: این پروژه با نواقص زیادی همراه بوده و متاسفانه با افتتاح آن مردم را سر کار گذاشته اند، به همین جهت پیمانکار باید پاسخگوی اعمالش باشد.

,

قرارداد پیمانکار بررسی می شود

, قرارداد پیمانکار بررسی می شود,

علیرضا سلطانی‌متهور با تاکید بر اینکه پیمانکار باید قراردادهای خود را برای بررسی تحویل دستگاه قضایی دهد، گفت: وی تا یک ماه دیگر بر اساس تعهد که داده باید پروژه را تحویل بدهد چون ما دوباره از این پروژه بازدید خواهیم داشت به همین جهت تمام تعهدات ایشان ثبت رسانه ای خواهد شد.

,

کف پوش سالن طبقه بالای استخر استاندارد نیست

, کف پوش سالن طبقه بالای استخر استاندارد نیست, کف پوش سالن طبقه بالای استخر استاندارد نیست,

دادستان اسدآباد همچنین در بازدید از طبقه دوم استخر نیز از نوع نصب کف پوش سالن انتقاد کرد و خطاب به سرپرست اداره ورزش گفت: نصب این کف پوش‌ها استاندارد نیست و برای تحویل این پروژه این موارد را مدنظر قرار دهید.

,

وی در خصوص مطالبه پیمانکار نیز گفت: ایشان باید پروژه را تا یک ماه دیگر تحویل بدهد تا به حق العمل خود برسد.

,

, ,

حقی از بیت المال تضعیف شود، نمی‌گذرم!

, حقی از بیت المال تضعیف شود، نمی‌گذرم!, حقی از بیت المال تضعیف شود، نمی‌گذرم!,

سلطانی‌متهور گفت: متأسفانه به خاطر مسائل سیاسی این پروژه افتتاح شده است و اگر حقی از بیت المال و یا حقوق مردم تضعیف شده باشد ما از آن نمی‌گذریم و فرصت یک ماه ضرب‌الاجل به پیمانکار برای تحویل پروژه دادیم.

,

مسئول کارگاه استخر سرپوشیده شهید قاسم سلیمانی اسدآباد نیز در این بازدید با بیان اینکه فشارهای وزیر ورزش باعث شد که بنده این پروژه را با نواقص تحویل دهم، گفت: وزیر فشار آورد که ما باید این پروژه را افتتاح کنیم.

,

تقی پور ادامه داد: پروژه استخر آماده بود اما وقتی آب را داخل استخر ریختیم، مشکل و نواقص آن با گرم شدن آب مشخص شد.

,

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از شرکت توسعه ورزش مطالبه دارم، گفت: بنده تعدیل قرارداد نکرده و براساس قرارداد قبلی کار می‌کنم و این تعمیرات کف و …استخر را از جیب خودم می دهم.

,

مسئول کارگاه استخر سرپوشیده شهید قاسم سلیمانی اسدآباد مشکل برق، گاز را از دیگر مشکلات پروژه استخر شنای اسدآباد خواند و افزود: به دنبال حل مشکل گاز از شرکت گاز هستیم که اگر این مشکل حل نشود، استفاده از این پروژه دردی را دوا نمی کند.

,

نقی پور با بیان این که کاربری استخر سرپوشیده شهید حاج قاسم سلیمانی آموزشی است، گفت: تاکنون برای این تعمیرات این استخر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

,

, ,

صورتجلسه تحویل پروژه استخر را امضا نکردم

, صورتجلسه تحویل پروژه استخر را امضا نکردم, صورتجلسه تحویل پروژه استخر را امضا نکردم,

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد هم نیز با بیان اینکه ما پروژه استخر شنا را تحویل کامل نگرفتیم و صورتجلسه آن را بنده امضا نکردم، گفت: تا یک ماه آینده این مشکل تعمیرات استخر را حل خواهم کرد.

,

به گزارش عصر همدان؛ این پروژه مربوط به سال ۷۲ است که ۲۶ سال افتتاحش طول کشید اما این فقط یک افتتاح نمایشی بود . بهرحال با ورود دادستان به عنوان مدعی العموم فرصت یک ماهه ضرب‌الاجلی به پیمانکار داده شد که آن را تکمیل و تحویل دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه