اخبار داغ

بازتاب عجیب یک اتفاق عجیب‌تر؛

منصوریان را به مجموعه انقلاب راه ندادند/ واکنش فتحی، توضیحات مجموعه

منصوریان را به مجموعه انقلاب راه ندادند/ واکنش فتحی، توضیحات مجموعه
پس اتفاق عجیبی که درباره سهیلا منصوریان رخ داد، مجموعه ورزشی انقلاب به این ماجرا واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته اتفاق عجیبی در مجموعه ورزشی انقلاب رخ داد که بازتاب فراوانی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


ماجرا به برخورد عجیب و ناپسند ماموران حفاظت فیزیکی مجموعه با سهیلا منصوریان قهرمان ووشو ایران مربوط می‌شد. ظاهرا منصوریان قصد ورود به مجموعه برای انجام تمرین را داشته که ماموران از ورود او ممناعت به عمل می‌آورند و البته با او برخورد تندی می‌کنند.

,
,


اتقاقی که منصوریان آن را در پیج شخصی خود منتشر کرد.

,
,


ویدئویی از سهیلا منصوریان قهرمان ووشو ایران منتشر شد که از اینکه ماموران حراست مجموعه انقلاب او را از پیست بیرون کرده اند، بشدت ناراحت و عصبانی بود ضمن اینکه در این ویدئو تصاویری از استفاده از ادبیات و برخورد نامناسب مامور حراست نیز دیده می شد.

,
,


منصوریان در کپشن این پست ویدیویی بع شدت از رفتار فوق اظهار ناراحتی و گلایه کرد.

,
,


انتشار ویدئویی از سهیلا منصوریان قهرمان ووشوی ایران که توسط ماموران حراست از مجموعه ورزشی انقلاب بیرون رانده شد با واکنش های زیادی در فضای مجازی همراه بود.

,
,


*فتحی: بعدا اظهارنظر می‌کنم!

,
, *فتحی: بعدا اظهارنظر می‌کنم!, *فتحی: بعدا اظهارنظر می‌کنم!,


پس از بروز این اتفاق، امیرحسین فتحی مدیرمجموعه انقلاب واکنش عجیبی داشت و موضع گیری رسمی خودداری کرد‌.

,
,


فتحی در این باره گفت: من هم راستش ویدئو را تازه دیدم و تصاویر جالبی نبود. در حال بررسی هستم و به آن رسیدگی خواهیم کرد.

,
,


فقط اجازه بدهید تا بتوانم از کل ماجرا اطلاعات کسب کنم و بعد درباره اش اظهارنظر خواهم کرد!

,
,



*توضیحات مجموعه ورزشی انقلاب درباره مشکل رخ داده برای سهیلا منصوریان

,
,
, *توضیحات مجموعه ورزشی انقلاب درباره مشکل رخ داده برای سهیلا منصوریان, *توضیحات مجموعه ورزشی انقلاب درباره مشکل رخ داده برای سهیلا منصوریان,


روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب به دنبال مشکل به وجود آمده برای سهیلا منصوریان در مجموعه ورزشی انقلاب اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که به شرح زیر است:
«مجموعه ورزشی انقلاب به‌عنوان یکی از پرترددترین مجموعه‌های ورزشی کشور همواره در اختیار عموم مردم و به خصوص قهرمانان کشور بوده و نهایت همکاری را با این عزیزان داشته است. با توجه به تردد بی‌شمار افراد مختلف در این مجموعه وظیفه ذاتی حراست تشخیص احراز هویت تک تک افراد و اعضای محترم می‌باشد و بدیهی است که بعد از طی این مرحله مجوز حضور عزیزان در مجموعه صادر خواهد شد. به همین دلیل با توجه به اهمیت ورود و خروج داخل این مجموعه و صرفاً به دلیل رفاه، آرامش و امنیت استفاده‌کنندگان از مجموعه مأموران مقابل درها موظفند تمامی موارد را به مراجعه‌کنندگان گوشزد کنند. سرکار خانم منصوریان امروز (جمعه) در شرایطی وارد مجموعه شده که ظاهراً فرد دیگری با این ورزشکار عزیز قصد حضور در مجموعه را داشته که همکاران ما مستقر مقابل در، خواستار رؤیت کارت شناسایی وی شده‌اند و ظاهراً همین مسئله باعث ناراحتی خانم منصوریان شده است.

,
,
,


این انتظار می‌رود که تمامی افراد برای کنترل کردن کارت شناسایی توسط نمایندگان ما مقابل درها، نهایت همکاری را با آنها داشته باشند. یادآور می‌شود پیرو دستورات مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب به مسئولان مربوطه و همچنین گزارش ارائه شده و بازبینی دوربین‌های مجموعه و فیلم‌های گرفته شده موارد به صورت جزئی‌تر در این زمینه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

,
,


در پایان باز هم ذکر این نکته ضروری است که مجموعه ورزشی انقلاب همواره میزبان عزیزان ورزشکار و به خصوص قهرمانان خواهد بود و نهایت همکاری را با آنها انجام خواهد داد».

,
,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه