اخبار داغ

آنقدر خوب بازی کردیم که داوری تاثیری نداشت

بوناچیچ: نمی شود لیگ پنجاه پنجاه برگزار شود/ برایم عجیب بود که تیم کریمیان اینگونه بازی می‌کرد

بوناچیچ: نمی شود لیگ پنجاه پنجاه برگزار شود/ برایم عجیب بود که تیم کریمیان اینگونه بازی می‌کرد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند، همه باید بازی کنند و نمی‌شود پنجاه، پنجاه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لوکا بوناچیچ در نشست خبری بعد از دیدار برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: آماده بودیم یک فوتبال خوب بازی کنیم و می‌دانستیم می‌توانیم حریف را غافلگیر کنیم. تیم میزبان با بازی مستقیم به ما کمک کرد تا بتوانیم برنامه‌مان را خوب اجرا کنیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در خصوص آنالیز تیم شاهین بوشهر عنوان کرد: خیلی‌ها به آنالیز بها می‌دهند اما بازیکن‌ها در زمین کار را تمام می‌کنند. چیزی که من را غافلگیر کرد، کریمیان بازیکن من بود. او خیلی بااستعداد و فنی بود. برایم عجیب بود چرا از بازی مستقیم و توپ‌های بلند استفاده می‌کرد؛ با اینکه خودش بازیکن تکنیکی بود. فکر می‌کنم باید روی زمین بازی کند و می‌تواند در لیگ بماند. آرزو می کنم کریمیان و شاگردانش موفق شوند.
,
 
,
سرمربی ذوب‌آهن در خصوص داوری این دیدار گفت: ما سرمربیان نمی توانیم در رابطه با داوری حرف بزنیم. سالهای سال است از فوتبال تجربه دارم. اینجا دو پنالتی و کارت قرمز علیه ما بود. درباره داوری ورود نمی‌کنم. ما آنقدر خوب بودیم که اتفاقات داوری خیلی ما را اذیت نکند.
,
 
,
وی در رابطه با مشکلات بوشهر، عنوان کرد: کسی نمی‌دانست چه اتفاق رخ می‌دهد. اگر از من می‌پرسید، می‌گویم اگر قرار است بازی برگزار شود، همه باید بازی کنند. نمی‌شود پنجاه پنجاه باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه