اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله:

تبیین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی یک ضرورت است

تبیین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی یک ضرورت است
کریمی فرمانده سپاه روح‌الله گفت: جمع‌بندی دستاوردهای کنگره امروز توسط کلیه اعضای ستاد کنگره یک ضرورت است و همه باید آثار و ثمرات کارهای انجام‌شده در کنگره را برای مردم تبیین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله امروز در سی و دومین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: با گذشت زمان و بررسی های بیشتر در کار شش ساله ای که در کنگره شهدای استان اتفاق افتاد به ابعاد بسیار زیادتری دست پیدا می کنیم که امروز نیازمند تبیین این ابعاد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

کریمی اظهار کرد: از سال ۷۲ پیش نویس برگزاری کنگره شهدای استان نگارش شد که بعد از گذشت سال ها توانستیم در سال۹۳ کنگره را به مرحله عملیاتی برسانیم و این یک ضرورت مهم بود چراکه در طی سال های بعد از دفاع مقدس یادگاران و پیشکسوتان جبهه و جنگ گله مند بودند که چرا یک اقدام اساسی برای تبیین عملکرد استان در دفاع مقدس انجام نمی شود و ما توانستیم با کنگره شهدای استان این کار مهم را انجام دهیم.

,

دشمن در موضوع فرهنگ عملیات های پیچیده ای را در دستور کار دارد

, دشمن در موضوع فرهنگ عملیات های پیچیده ای را در دستور کار دارد, دشمن در موضوع فرهنگ عملیات های پیچیده ای را در دستور کار دارد,

وی ادامه داد: اگرچه امروز در کشور با کمبود بودجه و منابع فرهنگی مواجه هستیم اما این موضوع نباید باعث شود در انجام  کار فرهنگی متوقف شویم، چراکه دشمن در موضوع فرهنگ عملیات های پیچیده ای را در دستور کار دارد.

,

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان یک کار ویژه با بزرگترین صرفه جویی ها و دقت در هزینه ها انجام شد و توانست مردمی ترین کنگره شهدا را در کشور برگزار کند بیان کرد: یکی از شاخص هایی که باعث شد کنگره شهدای استان را در بین کنگره های کشور برتر سازد صرفه جویی و حساسیت در هزینه ها بود.

,

وی بیان کرد: امروز ادامه راه کنگره شهدای استان یک تکلیف سنگینی است که مقام معظم رهبری از استان مرکزی انتظار دارند و همه باید در این انتظار به خوبی نقش آفرینی کنیم.

,

کریمی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل حجم گسترده از کار و عظمت کنگره شهدای استان، ابعاد این کار بزرگ برای برخی روشن نشده و این نیازمند تبیین است و امروز اعضای ستاد کنگره باید نهضت تبیین کارهای انجام شده در کنگره را راه اندازی کنند و از همه فرصت ها در این خصوص استفاده کنند.

,

جمع بندی دستاوردهای کنگره شهدای استان یک ضرورت است

, جمع بندی دستاوردهای کنگره شهدای استان یک ضرورت است, جمع بندی دستاوردهای کنگره شهدای استان یک ضرورت است,

فرمانده سپاه روح الله افزود: جمع بندی دستاوردهای کنگره امروز توسط کلیه اعضای ستاد کنگره یک ضرورت است و همه باید آثار و ثمرات کارهای انجام شده در کنگره را برای مردم تبیین کنند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه محرومیت زدایی کنگره شهدای استان مرکزی در کشور بسیار مورد تقدیر مقام معظم رهبری و مسئولین ارشد کشوری قرار گرفت گفت: چراکه در این شرایط اقتصادی کنگره شهدا توانست کارهای بزرگی در جهت محرومیت زدایی در بین افراد کف جامعه انجام دهد.

,

فرمانده سپاه روح الله افزود: برکت شهدا را با محرومیت زدایی به خانه های مردم و ولی نعمتان انقلاب بردیم و این یکی از ابتکارات مهم کنگره بود که در طول چهل سال گذشته برگزاری چنین کاری بی سابقه بوده است.

,

وی بیان کرد: اهدای ۶۲۰ جهیزیه به برکت کنگره شهدای استان به زوج های جوان توانست از به وجود آمدن بسیاری از آسیب ها و مشکلات جلوگیری کند و اساس کارهای کنگره اینچنین بود که برای بخش های مختلف جامعه برنامه محرومیت زدایی انجام شد.

,

کریمی اضافه کرد: درطول برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی بیش از ۲۰۰ هزار نفر به طور مستقیم با برنامه های کنگره در ارتباط بودند و این یک هنر بزرگ بود که توسط کنگره شهدای استان انجام شد.

,

وی خاطرنشان کرد: هر بخش و برنامه کنگره قابلیت نگارش کتاب ها و تولیدات زیادی دارد که باید به آن بپردازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه