اخبار داغ

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد؛

معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران بیت المال را تضییع کرده است

معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران بیت المال را تضییع کرده است
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: معاونت معماری و شهرسازی شهرداری با انعقاد یک قرارداد مطالعاتی حقوق بیت المال را تضییع کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اعطا عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: اخیرا تذکری با امضای شش عضو شورا امضا شد و در صحن علنی شورا هم قرائت شد اما با گذشت زمان هنوز پاسخی به این تذکر داده نشده است.

وی به موضوع اصلاح ساختار شهرداری هم اشاره کرد و گفت: جلساتی برای بررسی دقیق تر موضوع برگزار کردیم و متوجه یک نکته عجیب شدیم.

اعطا خاطرنشان کرد: ما طبق قانون وظیفه نظارت بر حسن اجرای صحیح امورات مالی شهرداری را داریم و باید از ریال به ریال بودجه شهرداری تهران محافظت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اخبرا دریافتم در حوزه معاونت معماری و شهرسازی یک قرارداد مطالعاتی برای تغییر ساختار این معاونت بسته شده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که اصلا هیچ اطلاعی به مدیریت شهری داده نشده و مشخص نیست چرا با این شرکت قرارداد بسته شده است.

اعطا افزود: این به طور قطع از بین بردن بیت المال و سو مدیریت منابع مالی است و این موضوع یک تخلف است و این مطلب را به صورت علنی به شهردار تهران تذکر می دهم.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ما از شهردار تهران درخواست پاسخگویی و اعلام نظر داریم و امیدواریم این رویه یک رویه ثابت و مرسوم نباشد و ما را در آینده با مشکل مواجه کند.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه