اخبار داغ

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس

مجلس به دنبال آزادسازی دارایی‌های ایران از کره جنوبی است/ وزارت امور خارجه در مقابل گستاخی کره دست از تساهل و تسامح بردارد

مجلس به دنبال آزادسازی دارایی‌های ایران از کره جنوبی است/ وزارت امور خارجه در مقابل گستاخی کره دست از تساهل و تسامح بردارد
آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره رفتار کارشکنانه کره جنوبی نسبت به آزادسازی پول ها و دارایی های ایران گفت: وزارت امور خارجه باید از تساهل و تسامح نسبت به اینگونه رفتارها دست بردارد و نسبت به پیگیری مطالبات مردم از کشورهای دیگر حساس باشد و برای آنها اقدام موثر انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به کارشکنی های کره جنوبی در آزادسازی پول ها و دارایی های کشور، گفت: کره جنوبی باید 9 میلیارد پول بلوکه شده ایران را هرچه سریعتر بازگرداند و وزارت امور خارجه موظف است پیگیری های این موضوع را به طور جدی انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: وزارت امور خارجه در این خصوص باید هرچه سریعتر نسبت به احضار سفیر کره جنوبی اقدام کند و پاسخ درخوری نسبت به بی ادبی و گستاخی کره جنوبی بدهد.

,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار داشت: کره جنوبی نسبت به اینکه گفته جمهوری اسلامی باید غرامت نگه داری اموال را بپردازد، باید پاسخ گو باشد چراکه این گستاخی و بی احترامی به ملت ایران است و جمهوری اسلامی به هیچ عنوان از این گستاخی به سادگی عبور نخواهد کرد.

,

وی ادامه داد: به اعتقاد ما کره جنوبی نسبت به مدت زمانی که این دارایی ها در کره نگه داشته شده سود این پول را بپردازد.

,

آصفری با تأکید بر اینکه وزارت خارجه باید از تساهل و تسامح نسبت به اینگونه رفتارها دست بردارد،گفت: وزارت امور خارجه باید نسبت به پیگیری مطالبات مردم از کشورهای دیگر حساس باشد و برای آنها اقدام موثر انجام دهد.

,

وی با اشاره به اینکه آیا مجلس شورای اسلامی نسبت به کاهش سطح روابط میان ایران و کره جنوبی برنامه ای دارد،گفت: مجلس شورای اسلامی به دنبال حل این مشکل است و تاکنون برنامه ای برای کاهش سطح روابط بین ایران و کره در مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه