اخبار داغ

محسن رضایی در گفتگو با دانا؛

نمی‌توانند تحریم‌های تسلیحاتی را علیه ایران اعمال کنند/ برای تامین نیاز کشور روی پای خودمان ایستادیم

نمی‌توانند تحریم‌های تسلیحاتی را علیه ایران اعمال کنند/ برای تامین نیاز کشور روی پای خودمان ایستادیم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: خوابی که آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران دیده است غیر عملیاتی است.
[

«محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره تصمیم شورای امنیت سازمان ملل بر تحریم های تسلیحاتی علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آمریکا حیات مادام العمر ندارد که بخواهد مدام کشوری را تحریم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در دوره‌ای هستیم که یال و کوپال آمریکا دیگر از بین رفته است افزود: در جلسه اخیر شورای امنیت هرچقدر پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا برای اعمال فشارهای بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد به نتیجه‌ای نرسید.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه رویای تحریم های مادام ایران برای آمریکا یک رویای تحقق نیافته خواهد بود تاکید کرد: خوابی که برای ایران دیدند غیر عملیاتی است و نمی توانند تحریم های تسلیحاتی را علیه ایران اعمال کنند.

,

رضایی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه دستیابی به تجهیزات تسلیحاتی به خودکفایی رسیده است تصریح کرد: برای تامین نیاز کشور روی پای خودمان ایستادیم ضمن اینکه کشورهای دیگری در دنیا به جز آمریکا هستند که در این زمینه با ما همکاری می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه آینده دیگر از آن آمریکا نیست خاطرنشان کرد: آینده دنیا افول آمریکاست که نخواهد توانست علیه ایران اعمال تحریم تسلیحاتی کند.

,

رضایی یادآور شد: تحریم تسلیحاتی علبه جمهوری اسلامی ایران در توانمندی های کشور تاثیری نخواهد داشت.

,

انتهاییام/ک 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه