اخبار داغ

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی:

دولت باید با گفتمان قدرت با کره جنوبی برخورد کند/ مجلس نسبت به دزدی کره جنوبی بی‌تفاوت نخواهد بود

دولت باید با گفتمان قدرت با کره جنوبی برخورد کند/ مجلس نسبت به دزدی کره جنوبی بی‌تفاوت نخواهد بود
حجت‌الاسلام نصیرایی گفت: باید با گفتمان قدرت با کره جنوبی برخورد شود و امروز مقابله به‌مثل یک منطق پذیرفته در عرف بین‌الملل و حق قانونی کشور ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون بدعهدی‌های کره‌جنوبی در قبال ایران، اظهار کرد: رفتارها و بدعهدی‌های کره جنوبی نه‌تنها مغایر قوانین بین‌المللی است بلکه با روحیات اخلاقی و انسانی نیز سازگار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: در قبال این رفتار کره لازم است که دو اتفاق بیفتد. یکی این‌که دولتمردان ما به خصوص وزارت امور خارجه یک برخورد انقلابی داشته باشد و به یک برخورد صرفا دیپلماتیک و در حد تذکر اکتفا نکند.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاق دیگر این‌که باید در مراودات و تعاملات مالی که با کره جنوبی داریم جواب بدعهدی آن‌ها را بدهیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام نصیرایی تصریح کرد: ببینید در حال حاضر ما چه طور با آمریکایی‌ها رفتار می‌کنیم،. گفتیم اگر یکی بزنند 10 تا می‌خورند و دوران بزن و دررو به تعبیر مقام معظم رهبری تمام شده است.
,
 
,
وی افزود: یک مسئله در کشور برای انقلاب ما ایجاد شود طبیعی است که 10 مورد برای آمریکایی‌ها و عواملش در منطقه ایجاد خواهد شد.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دنیای امروز باید با گفتمان قدرت با آمریکایی‌ها و امثال آن‌ها برخورد شود و دولت نیز باید با مسئله کره جنوبی با قدرت برخورد کند.
,
 
,
حجت‌الاسلام نصیرایی با اشاره به این‌که دولتمردان باید یک ضرب‌الاجل برای کره‌جنوبی تعیین کنند، تصریح کرد: اگر مسئله حل شد که چه بهتر وگرنه باید مراودات و لوازم کره‌ای تحریم شود و از آن‌ها خرید نداشته باشیم و این‌که از منطقه ما هر چیزی که بخواهد به مقصد کره حرکت کند با مشکل مواجه خواهد شد.
,
 
,
وی با بیان این‌که کره جنوبی در حدی نیست که بخواهد کاری کند، افزود: این بی‌عرضگی و وادادگی بعضی از مسئولان است که کره‌جنوبی این‌طور کارشکنی و دزدی می‌کند و منابع مالی ملت ایران را نگه می‌دارد و با پررویی می‌گوید که باید مبلغی برای نگهداری این پول بدهید.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با گفتمان قدرت با کره جنوبی برخورد شود و امروز مقابله به‌مثل یک منطق پذیرفته در عرف بین‌الملل و حق قانونی کشور ما است. 
,
 
,
حجت‌الاسلام نصیرایی با اشاره به این‌که اگر مقابله به‌مثل اتفاق بیفتد، به زودی این منابع آزاد می‌شود، تصریح کرد: در مجلس نیز نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نخواهیم بود و کره جنوبی در حدی نیست که بخواهیم در مجلس برای آن مصوبه‌ای داشته باشیم و دولت اگر اراده کند این موضوع حل خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: مردم می‌بینند آن‌هایی که در جهان دم از حقوق‌بشر می‌زنند، اموالشان را می‌گیرند، نفتشان را می‌برند بعد به جای این‌که پول شما را بدهند این رفتار متکبرانه‌ را دارند که بخشی از آن به بی‌عرضگی مسئولان داخلی برمی‌گردد و بخشی هم نماد روشن و شفاف از حقوق بین‌المللی و انسانی است.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کره جنوبی به پشتوانه آمریکا این رفتارها را دارد، گفت: مردم باید توجه داشته باشند هر کالایی که مربوط به این مستکبران است را نخرند و تحریم بهترین جواب برای آن‌ها است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه