اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو :

دانشگاه باید به عنوان موتور پیشران توسعه همه جانبه باشد

دانشگاه باید به عنوان موتور پیشران توسعه همه جانبه باشد
سعید مرادی، رئیس داشگاه آزاد اسلامی ماکو گفت: ضعف توسعه آموزشی و پژوهشی در منطقه آزاد ماکو باعث گردیده که نسبت به سایر مناطق آزاد کشور در این موضوع عقب ماندگی داشته باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، «سعید مرادی» روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: نبود رشته های پزشکی و پیرا پزشکی در منطقه آزاد ماکو یک کاستی بزرگ در منطقه است و بر همین اساس دانشگاه آزاد ماکو با وجود افت شدید دانشجو و عدم اختصاص یک ریالی از بودحه دولتی، امروز نیاز به حضور بیش از بیش خیرین در عرصه های علمی و پژوهشی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرزداران,

وی، افزود: اقدامات برای تاسیس رشته های پزشکی و پیراپزشکی در واحد بین المللی منطقه آزاد ماکو در حال انجام است که امید داریم تا حدودی موجب رفع محرومیت از چهره منطقه شود.

,

رئیس دانشگاه آزاد واحد بین الملل ماکو، عنوان کرد: بکارگیری و راه اندازی رشته های علوم پزشکی در این برهه از زمان نیاز کشور است و راه اندازی این رشته ها در دانشگاه ماکو خواهد توانست از خروج ارز جلوگیری کند.

,

وی، با اشاره به اینکه از دانشگاه باید به عنوان موتور پیشران توسعه همه جانبه بهره جست، اذعان داشت: جذب دانشجو از کشورهای همسایه برای تحقق وجهه بین المللی بودن واحد و ایفای نقش در توسعه پایدار و متوازن منطقه آزاد ماکو را از جمله مزیت های راه اندازی این رشته ها است.

,

مرادی، گفت: متاسفانه برای تاسیس آزمایشگاه های تکمیلی برای راه اندازی رشته های پیراپزشکی در این دانشگاه نیاز به اعتباری بیش از ۱.۵میلیارد تومان است اما با قیمت فعلی تجهیزات و کمبود بودجه به حمایت سازمانها، نهادها و خیرین منطقه نیاز داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه