اخبار داغ

علی‌نژاد: با ساخت خوابگاه فدراسیون تیروکمان، اردوها بدون دغدغه برگزار خواهد شد

علی‌نژاد: با ساخت خوابگاه فدراسیون تیروکمان، اردوها بدون دغدغه برگزار خواهد شد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ساخت خوابگاه فدراسیون تیراندازی با کمان با کمک شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: امیدواریم با راه اندازی این سایت شرایطی فراهم می‌شود که بدون دغدغه و مشکل اردوهاراین رشته را برگزار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در بازدید از سایت تیروکمان گفت:خوابگاه فدراسیون با کمک شرکت توسعه در حال ساخت است. این خوابگاه دو طبقه با ظرفیت 14 اتاق است که حدود 42 نفر در آن اسکان خواهند یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود : با توجه به اینکه سایت تیراندازی با کمان در کنار خوابگاه است شرایطی فراهم می‌شود  که بدون دغدغه و مشکل اردوها را برگزار کنند و از شعبانی‌بهار برای پیگیری این کار تشکر می‌کنم. مدت‌ها بود این پروژه متوقف بود و تا هفته دولت افتتاح می‌شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت در پایان بازدید از سایت تیراندازی با کمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوابگاه فدراسیون با کمک شرکت توسعه در حال ساخت است.
معاون وزیر توضیح داد: این خوابگاه دو طبقه با ظرفیت 14 اتاق است که حدود 42 نفر در آن اسکان خواهند یافت. با توجه به اینکه سایت تیراندازی با کمان در کنار خوابگاه است شرایطی فراهم می‌شود که بدون دغدغه و مشکل اردوها را برگزار کنند و از شعبانی‌بهار برای پیگیری این کار تشکر می‌کنم. مدت‌ها بود این پروژه متوقف بود و تا هفته دولت افتتاح می‌شود.

همچنین شعبانی‌بهار ضمن تقدیر از حضور معاون وزیر ورزش در کمپ آزادی گفت: باید از حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر در مورد ساخت خوابگاه فدراسیون تشکر کنم. ان شا الله در هفته دولت این خوابگاه به بهره برداری می رسد و یکی از مشکلات مهم کمانداران حل خواهد شد.
رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت :ما در شرایط کرونا، کار را تعطیل نکردیم و خوابگاه و ساختمان اداری و کمپ آزادی را تجهیز کردیم که ان شا الله ثمرات آن در آینده مشخص خواهد شد. باید از حمایت های وزارت تشکر کرد و امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه