اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

کارهای فنی و حرفه‌ای زمانی اثرگذار است که مردم آن را حس کنند

کارهای فنی و حرفه‌ای زمانی اثرگذار است که مردم آن را حس کنند
آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیران آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: کارهای فنی و حرفه‌ای زمانی اثرگذار است که مردم آن را حس کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(سه شنبه) در دیدار مدیران آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین که به مناسبت هفته ملی مهارت برگزار شد، اظهار کرد: کارهای عرصه اشتغال اگر واقعی و اثرگذار باشد، مردم آن را می‌چشند و حس می‌کنند و حوزه فنی و حرفه‌ای از جمله عرصه‌هایی است که عملیاتی محسوب می‌شود و گزارشی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی تصریح کرد: همان گونه که عرصه فنی و حرفه‌ای عملیاتی است و کارها زمانی اثرگذار است که مردم آن را به خوبی بچشند، فعالیت‌های نماینده ولی فقیه و حوزه‌های علمیه نیز همین گونه است و اگر هر مجموعه ای کار خود را به درستی انجام دهد، اثر اجتماعی آن به خوبی در جامعه نمایان خواهد بود.

,

امام جمعه قزوین بیان کرد: ممکن است گزارش‌هایی که ارائه می‌دهیم مورد تأیید و تشویق مسئولان بالادستی قرار بگیرد اما خودمان در جریان کارهای خودمان هستیم و می‌دانیم فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم تا چه میزان مورد تأیید خدای متعال قرار می‌گیرد و بدانیم در قیامت باید پاسخگوی اعمال و عملکرد خود باشیم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: به روز بودن آموزش‌های مهارتی بسیار مهم است و برای تحقق این هدف اگر لازم به تغییر زیر ساخت‌ها وجود دارد، این کار انجام شود چرا که به روز بودن در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

,

, ,

وی توجه به بیت‌المال و استفاده بهینه از بودجه را لازمه شرایط کنونی کشور دانست و گفت: ان‌شاءالله با اتخاذ تصمیماتی ضمن افزایش اثرگذاری و کارایی، از بودجه کمتری نیز استفاده شود.

,

 

,

عابدینی در پایان گفت: فرد توانمند و با مهارت در جامعه بیکار نمی‌ماند و هر چه قدر شرایط اشتغال با مشکل مواجه باشد نیز فرد با مهارت می‌تواند برای خود ایجاد اشتغال کند.

,

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه فنی و حرفه‌ای استان ارائه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه