اخبار داغ

فرماندار جاجرم خبر داد؛

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومانی تسهیلات به آلومینا جاجرم

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومانی تسهیلات به آلومینا جاجرم
فرماندار جاجرم گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به آلومینا تخصیص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا آذری فرماندار شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم اظهارکرد: تسهیلات ۲۰۰میلیارد تومانی برای افزایش ظرفیت تولید آلومینا از ۲۴۰ هزار تن به ۲۸۰ هزار تن که نیازمند  مجوز طرح توسعه از طرف بانک ملی بود توسط سازمان صمت خراسان شمالی  صادرو به بانک ملی ارائه شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضا آذری فرماندار شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار , پایگاه خبری جاجرم,  اظهارکرد: تسهیلات ۲۰۰میلیارد تومانی برای افزایش ظرفیت تولید آلومینا از ۲۴۰ هزار تن به ۲۸۰ هزار تن که نیازمند  مجوز طرح توسعه از طرف بانک ملی بود توسط سازمان صمت خراسان شمالی  صادرو به بانک ملی ارائه شد. ,  ,

آنطور که آذری به آن اشاره کرداین تسهیلات در چهارچوب سفر ریاست جمهوری به منظور افزایش تولید آلومینا واجرای پروژه های مربوط به این افزایش است.

,

وی اظهارکرد: این پروژه ها شامل طرح های شمش بیلت، توسعه واحد گل قرمز، واحد سود و تبخیر و هیدرات ریزدانه جهت ارائه به بانک ملی صادر  شد.

,

آذری افزود: تعداد مصوبات در حوزه ایمیدرو  وتوسعه صنایع آلومینا ۵ مصوبه است که مهم ترین آن ها افزایش ظرفیت تولید پودرآلومینیوم و احداث فاز دوم کارخانه پودر و دیگری بررسی و احداث فاز دوم کارخانه شمش آلومینیوم به ارزش ۲۰۰میلیارد تومان از تعهدات بانک ملی از محل صندوق ذخیره توسعه ملی این تسهیلات پرداخت خواهد شد.

,

وی با اشاره به سال جهش تولید خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید و با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهور وعملیاتی شدن این مصوبات با صدور مجوز و پیگیری ها در سطح استانی و ملی تا سال آینده شاهد توسعه صنایع صنعت آلومینیوم وصنایع پایین دستی و رونق تولید و اشتغال در شهرستان جاجرم خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه