اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت نهاوند خبر داد؛

معرفی ۱۵ راننده به مرجع قضایی به دلیل عدم رعایت دستورات بهداشتی در نهاوند

معرفی ۱۵ راننده به مرجع قضایی به دلیل عدم رعایت دستورات بهداشتی در نهاوند
علی احسان خیشوند گفت: ۱۵ راننده تاکسی و مینی‌بوس به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و تهدید سلامت شهروندان با تشکیل پرونده به مرجع قضای معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی احسان خیشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند تصمیم گرفته است در راستای حفظ سلامت شهروندان با هر صنفی که دستورات بهداشتی را رعایت نکند طبق قانون برخورد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: مرکز بهداشت نهاوند نیز به‌عنوان یکی از ارکان بازرسی‌ها در شهرستان نهاوند به‌صورت مداوم از همه اصناف و مکان‌های تجمع و هر جا لازم باشد بازرسی می‌کند.

,

رئیس مرکز بهداشت نهاوند بابیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده است و این بیماری بسیار پیچیده است، افزود: حمل ‌و نقل عمومی به دلیل استفاده تعداد زیادی از شهروندان یکی از مکان‌های انتقال بیماری کرونا است که در این بخش به‌صورت مداوم بازرسی‌ها انجام می‌شود.

,

خیشوند با بیان اینکه بیشتر این تخلفات توسط رانندگان تاکسی انجام‌شده است، بیان داشت: باهدف جلوگیری از انتشار این ویروس و به دلیل عدم رعایت دستورات بهداشتی ۱۵ راننده تاکسی و مینی‌بوس به مرجع قضایی معرفی شدند.

,

وی با اشاره به الزامی بودن استفاده از ماسک، گفت: هر راننده و صنفی که از این قانون سرپیچی کند توسط بازرسان این مرکز شناسایی و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

,

رئیس مرکز بهداشت نهاوند ادامه داد: برای رانندگان استفاده از ماسک در هنگام رانندگی الزامی است و از مردم نیز برای رعایت دستورات بهداشتی درخواست کمک می‌کنیم.

,

خیشوند به بازرسی از نانوایی‌ها اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از مراکزی که با سلامت شهروندان مستقیماً در ارتباط هستند نانوایی‌ها هستند که بازرسان این مرکز از نانوایی‌ها سطح شهر و روستا به‌صورت مستمر بازدید می‌کنند.

,

وی اظهار داشت: نانوایی‌هایی ک پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکنند به‌موجب قانون جریمه و اعمال قانون می‌شوند و در این بخش نیز تعداد ۱۲ نانوایی متخلف نیز به مرجع قضایی معرفی شدند.

,

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در پایان بابیان اینکه نقش مردم در گزارش تخلفات به این مرکز مهم و اثرگذار است، گفت: بیشتر تخلفات این نانوایی‌ها عدم استفاده از ماسک و پوشش حفاظتی و نداشتن متصدی گرفتن وجه از مردم است چون اسکناس‌ها نیز یکی از عوامل انتقال ویروس کرونا هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه