اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان بهمئی مطرح کرد؛

اعتبارات نفتی؛ فریادرس پروژه‌های ورزشی بهمئی

اعتبارات نفتی؛ فریادرس پروژه‌های ورزشی بهمئی
اعتبارات جذب‌شده از حوزه نفت به بهمئی به میزان 80 میلیارد ریال، هزینه احداث چند سالن و زمین چمن در سطح شهرستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان بهمئی در گفتگو با صبح زاگرس از افتتاح چمن‌های مصنوعی و یک سالن ورزشی از محل اعتبارات نفت این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

عاطفه بیوکانی تصریح کرد: نماینده سابق بهمئی در مجلس شورای اسلامی تلاش و رایزنی های خوبی در راستای تخصیص اعتبارات نفتی به شهرستان داشت که جای تقدیر و تشکر دارد.

,

وی افزود: از محل همین اعتبارات پروژه های ورزشی خوبی در سطح شهرستان احداث و تکمیل شد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بهمئی خاطرنشان کرد: اعتبارات جذب شده در مجموع نزدیک به 80 میلیارد ریال بود که هزینه احداث چند سالن و زمین چمن در سطح شهرستان شد.

,

بیوکانی گفت: در شهرک مسکن مهر لیکک یک مجتمع ورزشی شامل ۲ سالن و یک چمن مصنوعی بود که سال گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان، نماینده شهرستان، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

,

وی افزود: یک زمین چمن مصنوعی هم در  مجتمع مرکزی شهرستان جنب اداره ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

,

بیوکانی تصریح کرد: دو زمین چمن مصنوعی در شهرک ولیعصر و روستای آب الوان داریم که هنوز به اتمام نرسیدند.

,

وی گفت: دو پروژه احداث زمین چمن روستای آب الوان در حال حاضر با پیشرفت ۹۵ درصدی و چمن شهرک ولیعصر با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند تخصیص بودجه هستند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بهمئی خاطرنشان کرد: یک سالن ورزشی در سرآسیاب داریم که نیمه تمام است و برای تکمیل آن نیازمند تامین اعتبار هستیم.

,

بیوکانی در پایان گفت: از کلیه مسئولان استانی و شهرستانی به خصوص استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان،فرماندار شهرستان و نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم برای تامین اعتبار این پروژه های ورزشی نیمه تمام و بهره برداری از آنها اقدام کنند.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه