اخبار داغ

مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد مطرح کرد؛

کرونا حریف رشد تولید در واحدهای صنعتی اشتهارد نشد

کرونا حریف رشد تولید در واحدهای صنعتی اشتهارد نشد
مجید ثاقبی گفت: واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد در موج اول و دوم کرونا توانستند نقش بسیار موثری در راستای مواد مورد نیاز اعم از ضدعفونی، گان و پارچه های بیمارستانی ایفا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد امروز یکشنبه نسبت به حرف و حدیث های مطرح شده درباره تعطیلی چند واحد صنعتی به دلیل کرونا  واکنش نشان داد و در جمع خبرنکاران، گفت: واحدهای تولیدی در شهرک های این شهرستان بدون هیچگونه مشکلی فعالیت خود را دنبال می کنند و هیچ مجموعه ای به دلیل ابتلای کارکنان به کرونا تبدیل نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مجید ثاقبی افزود: واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد در موج اول و دوم کرونا  توانستند نقش بسیار موثری در راستای مواد مورد نیاز اعم از ضدعفونی، گان و پارچه های بیمارستانی ایفا کنند و تمام آموزش های لازم در قالب پروتکل های بهداشتی به آنها ارائه شده است.
,
 
,
وی به راه اندازی ظرفیت جدید تولید ماسک توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اشتهارد اشاره کرد و اظهار داشت: در این شهرستان  ژل و مواد ضدعفونی به اندازه کافی تولید می شود و حتی ظرفیت کافی برای تامین نیاز دیگر استان ها وجود دارد.
,
 
,
مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد در خاتمه به تسهیل گری های انجام شده در روند دریافت مجوز واحدهای صنعتی اشتهارد اشاره و تصریح کرد: بخش قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی اشتهارد در جستجوی نیروی کار هستند.
 
,
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه