اخبار داغ

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در جاجرم مطرح کرد؛

اهدای ۸ سری جهیزیه به هشت نوعروس نیازمند

اهدای ۸ سری جهیزیه به هشت نوعروس نیازمند
مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفت: تاکنون به طور متوسط سالانه 10 سری جهیزیه اهدا شده است و در ماه گذشته به مناسبت میلاد امام رضا (ع) ۸ سری جهیزیه به نیت امام هشتم به هشت نوعروس اهدا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری جاجرم در این روزهای کرونایی و وضعیت سخت اقتصادی که موجب بروز مشکلات زیادی در معیشت عموم مردم شده است هستند افراد خیر و نیکوکارانی که در غالب موسسه های خیریه در راستای فقر زدایی و کمک به محرومین به فکر هم نوعان خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری جاجرم,

یکی از خیریه های فعال شهرستان جاجرم که از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز اقدامات بسیار زیادی را برای کمک به نیازمندان انجام داده اند.

,

خانم فدایی مدیر خیریه آبشار عاطفه ها جاجرم در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری جاجرم با بیان اینکه یکی از اهداف ما شناسایی نوع نیازمندی ها و محرومیت ها با ارائه خدمات بهینه است، گفت: کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی افراد نیازمند اعم از تهیه و تامین خوراک، پوشاک، مسکن، پرداخت هزینه های درمان، پرداخت شهریه دانش آموزان و دانشجویان و طلاب از برنامه های موسسه خیریه آبشار عاطفه هاست.

,

وی یکی دیگر از اهداف مهم خود را تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند قلمداد کرد و افزود: تاکنون به طور متوسط سالانه 10 سری جهیزیه اهدا شده است و در ماه گذشته به مناسبت میلاد امام رضا (ع) ۸ سری جهیزیه به نیت امام هشتم به ۸ نوعروس اهدا شده است.

,

خانم فدوی گفت: این جهیزه ها به ارزش 40 میلیون ریال شامل بخاری، اجاق گاز، جارو برقی، سرویس تفلون، گلیم فرش، دو عدد پتو و ... است.
 

,
,

, ,


وی به دیگر اقدامات آبشار عاطفه ها اشاره کرد و گفت: توزیع کفش، پوشاک و بسته مواد غذایی به مناسبت عید نوروز،توزیع بسته مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان (به طور متوسط سالانه 85 خانوار)،برگزاری مراسم افطاری با حضور مهرجویان ، توزیع کیف و لوازم التحریر در ابتدای هر سال تحصیلی (به طور متوسط سالانه 60 دانش آموز)توزیع میوه و بسته های مواد غذایی به مناسبت شب یلدا (به طور متوسط سالانه 70 خانوار)، توزیع غذای گرم در مناسبت های مذهبی از دیگر فعالیت های این موسیه خیریه است.

,
,

خانم فدایی با بیان اینکه ماهانه 400 عدد نان بین مهرجویان توزیع می شود، ابراز داشت:کمکهای نقدی موسسه نیز بصورت مستمری به مهرجویان، درجهت کمک هزینه های درمانی بویژه بیماران صعب العلاج، کمک نقدی به ایتام و سادات نیازمند است.

,

وی با بیان اینکه در این شهرستان، نیازمندان آبرومندی وجود دارند که چشم و امیدشان بعد از خدا به چنین موسسات خیریه ای است، اظهار داشت:  امیدواریم خیرین بیشتری به کمک موسسه آبشار عاطفه ها بیایند تا ما بتوانیم افراد نیازمند بیشتری را تحت پوشش قرار بدهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه