اخبار داغ

بانوی کارآفرین آشخانه ای:

حمایت از تولید کننده تنها به پرداخت تسهیلات ختم نشود

حمایت از تولید کننده تنها به پرداخت تسهیلات ختم نشود
بانوی کارآفرین اهل آشخانه، گفت: توجه کردن مسئولین به تولید کنندگان نباید تنها به پرداخت تسهیلات ختم شده و کارآفرین را رها کنند، بلکه باید نسبت به عملکرد و میزان بازدهی واحدهای تولیدی و بازار فروش آنان نیز دغدغه داشته و دائم از این واحدها سرکشی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک از مانه و سملقان، اکرم حسین زاده بانوی کارآفرین اهل آشخانه که دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی است، چندسالی است که سراغ علاقه خود که پرورش گل های آپارتمانی بوده رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

حسین زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به علاقه ای که از گذشته به پرورش گل های آپارتمانی داشتم از سال1395 تصمیم گرفتم در این حوزه شغلی اقدام به کارآفرینی کنم.

,

 

,

, ,

وی اظهار کرد: در ابتدای کار، با کمترین امکانات شروع به فعالیت کرده و چون بازار فروش گسترده ای نداشتم، فعالیت اقتصادی من تنها به فروختن محصولاتم به آشنایان و اطرافیان ختم می شد.

,

این بانوی کارآفرین ادامه داد:  پس از گذشت یک سال از شروع فعالیتم، تصمیم به توسعه کارم گرفتم و با کمک تسهیلات اشتغال زایی بسیج سازندگی توانستم گل خانه ای در آذر ماه سال 96 احداث کنم.

,

پیشنهاد  خانم حسین زاده به بانوان جویای کار این است که با پشتکار و تلاش مضاعف پا به عرصه ی کار و تلاش گذاشته و از سختی ها و موانع کار  هراسی به دل راه ندهند، چرا که با توکل بر خداوند و تحمل سختی ها به هدف خود خواهند رسید.

,

وی ادامه داد: خوشبختانه شاغل بودن آن هم در حیطه ی گلخانه داری که به مراتب وقت بیشتری می طلبد، نتوانسته  به خانه داری و رسیدگی به امور منزل و تربیت فرزند من لطمه ای وارد کند.

,

این بانوی مانه و سملقانی رمز موفقیت خود را در مرحله ی اول توکل برخدا و پشتکار و در مرحله بعد، برنامه ریزی درست خود می داند.

 

,
,
,

, ,


وی ضمن درخواست توجه مسئولین به کارآفرینان گفت: توجه کردن مسئولین نباید تنها به پرداخت تسهیلات ختم شود و کارآفرین را رها کنند، بلکه باید نسبت به عملکرد و میزان بازدهی واحدهای تولیدی دغدغه داشته و دائم از این واحدها سرکشی کنند.

,
,

این بانوی فعال در عرصه گلخانه داری یکی از دغدغه های فعالین حوزه تولید گل های آپارتمانی بازار فروش این محصولات عنوان کرد و افزود: مسئولان می توانند با فراهم کردن بستر مناسب برای عرضه این محصولات کمک بزرگی به این واحدها انجام دهند.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل اینکه بازار فروش گل های آپارتمانی در شهر آشخانه ضعیف است تصمیم گرفته ام که دست از تلاش برندارم و برای ادامه دادن این حرفه به شهرستان گنبدکابوس بروم.

,

این بانوی کارآفرین مانه و سملقانی برگزاری دوره های تخصصی پرورش گل و گیاه برای فعالین در حوزه تولید گل های آپارتمانی را خواستار شد  تا این تولید کنندگان بتوانند در این حوزه تخصصی تر نقش آفرینی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه