اخبار داغ

فرماندار پلدختر:

برخورد قضایی با افرادی که در مقابله با کرونا قانون شکنی می‌کنند/گندزدایی ۴۰ منطقه در پلدختر

برخورد قضایی با افرادی که در مقابله با کرونا قانون شکنی می‌کنند/گندزدایی ۴۰ منطقه در پلدختر
رضائیان، فرماندار پلدختر گفت: دستگاه قضایی یک شعبه ویژه برای برخورد با کسانی که نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی کم توجهی می‌کنند در شهرستان پلدختر تشکیل دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حسن رضاییان ظهر امروز در جلسه شورای سلامت با بیان اینکه برنامه ریزی برای عزاداری محرم با رعایت پروتکل بهداشتی در حال انجام است اظهار داشت: مدیران ادارات به وظایف خود عمل کنند تا بتوانیم شیوع این بیماری کنترل کنیم و در این راستا سلامت بیماران و کادر درمان برای همه ما مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در برگزاری مراسمات عروسی و عزا نباید مماشات کرد و نسبت به تذکر و حتی برخورد جدی با افرادی که نسبت به سلامت جامعه بی اعتنا هستند برخورد شود.

,

فرماندار پلدختر عنوان کرد: دستگاه قضایی یک شعبه ویژه برای برخورد با کسانی که نسبت به دستورالعمل های بهداشتی کم توجهی می کنند در شهرستان تشکیل دهد.

,

وی گفت: مردم با کادر درمان همراهی کنند و دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود و زدن ماسک امروز یک الزام است و انتظار داریم دهیاران کمک کنند ودر صورت سهل انگاری برخورد صورت گیرد.

,

سرهنگ منصور کریمی فرد، فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در این جلسه با قدردانی از زحمات کادر درمان این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه در شهرستان قرنطینه معنا ندارد و بیماران کرونایی آزادانه در بازار و جامعه می گردند.

,

وی افزود: کلیه دستگاه های اجرایی و بانک ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک اقدام کنند و برای جلوگیری از برگزاری مراسمات عروسی خانگی باید از طریق جوامع محلی و ریش سفیدان اقدام شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر  با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و لزوم رعایت موارد بهداشتی عنوان کرد: روضه های خانگی بایستی مدیریت شود ومداحان نسبت به این موارد حساسیت لازم را داشته و هیئات عزاداری نسبت به مکان برگزاری مراسم در ساعت مشخصی برای عزاداری اقدام کنند.

,

وی گفت: از ظرفیت بسیج برای آموزش وشناسایی بیماران، نظارت بر گندزدایی منازل و همکاری با تیم شهرداری برای گندزدایی ۴۰ منطقه شناسایی شده استفاده شود.

,

کریمی فرد با اشاره به اینکه استفاده از ماسک بایستی به فرهنگ در جامعه تبدیل شود خاطرنشان کرد: همه باید استفاده از ماسک را به عنوان یک فرهنگ ترویج دهیم چون میزان استفاده توسط مردم کمتر مشاهده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه