اخبار داغ

معاون معدن وزیر صمت:

بخشی از درآمدهای معدنی کشور به توسعه زیرساخت‌ها اختصاص می‌یابد

بخشی از درآمدهای معدنی کشور به توسعه زیرساخت‌ها اختصاص می‌یابد
غریب پور معاون معدن وزیر صمت با تاکید براستفاده از درآمدهای معدنی به توسعه زیرساخت‌های کشور گفت: بخشی از درآمدهای معدنی کشور به توسعه زیرساخت‌ها اختصاص می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; خداداد غریب‌پور امروز در جمع خبرنگاران در مورد ورود شرکت‌های دولتی به بورس نیز اظهار کرد: چند تا از شرکت‌های زیر مجموعه در حال آماده سازی برای واردن کردن آنها به بورس هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر استخراج مواد معدنی عنوان کرد: اولویت ما استخراج مواد معدنی فلزات آهنی و غیرآهنی و همچنین سنگ‌های زینتی در سراسر کشور است.

,

معاون معدن وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد بخشنامه صادر شده در حوزه گون که کار اکتشافات را در حوزه معدنی در استان زنجان با چالش مواجه کرده است گفت: اولویت ما همزیستی با طبیعت و حفظ اکوسیستم در طبیعت است.

,

وی با تاکید براینکه ما در بخش معدن اعتقاد به توسعه بالدار داریم افزود: 20 درصد کانی سنگ تولیدی معدن انگوران در استان زنجان استفاده می‌شود.

,

غریب‌پور عنوان کرد: 80 درصد سنگ‌های استخراج شده توسط معدن انگوران به استانهای دیگر ارسال می‌شود.

,

وی در مورد استفاده از عایدات معدن انگوران در توسعه منطقه ابراز کرد: این موضوع از درخواست مسئولان استانی نیز بود و بخشی از درآمدهای معدنی به حوزه‌های زیرساختی تخصیص می‌یابد و با وزارت راه و شهرسازی در این راستا همکاری داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه