اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد؛

ادامه وضعیت قرمز شیوع کرونا در سبزوار/ آمار کشته‌ها به 84 نفر رسید

ادامه وضعیت قرمز شیوع کرونا در سبزوار/ آمار کشته‌ها به 84 نفر رسید
فاطمه نوده از ادامه روند صعودی شیوع ویروس کرونا و ابتلای 28نفر در یک روز به این ویروس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛  فاطمه نوده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار عصر روز گذشته در جلسه ستاد کرونای شهرستان بابیان اینکه متأسفانه روند ابتلای همشهریان به ویروس کرونا همچنان صعودی است اظهار داشت: ما همچنان در وضعیت قرمز ازلحاظ شیوع کرونا قرارگرفته‌ایم و تنها در 24ساعت 28 نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه با این روند امکان 8برابر شدن آمار مبتلایان پیش‌بینی می‌شود ادامه داد: باید رفتارها به‌نوعی تغییر کند که روند ابتلا را کاهش داده و یا سرعت رشدش را متوقف کنیم.

,

نوده همچنین با اشاره به افزایش آمارها اظهار کرد: با بررسی وضعیت شیوع کرونا نیازمند مصوبات جدید برای مقابله هستیم که ازجمله آن‌ها  تصویب ممنوعیت فعالیت کلیه مراکز و سالن‌های ورزشی، استخرها و باشگاه‌های بدن‌سازی است.

,

وی افزود: فعالیت مکان‌های اجتماع نظیر کتابخانه‌ها، سالن‌های مطالعه، آموزشگاه‌های زبان، آموزشگاه‌های آزاد و آموزشگاه‌های هنری تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اعتراض نسبت به فعالیت میدان دام و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشت تأکید کرد: به میدان دام سبزوار یک هفته مهلت داده شد تا نسبت به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقدام نماید و در غیر این صورت تصمیمات دیگری در خصوص نحوه فعالیت این مرکز اتخاذ خواهد شد.

,

گفتنی است طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی 27بیمار جدید مبتلابه کووید۱۹در سبزوار و شهرستان‌های تابعه، مجموع مبتلایان تا به امروز به1195 نفر رسید.

,

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داد و مجموع جان‌باختگان این بیماری در سبزوار به 84 نفر رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه