اخبار داغ

فرماندار دنا مطرح کرد؛

مالکان غیربومی در سی‌سخت؛ معضل مبارزه با کرونا/ فرماندار بابت خانه‌های مسافر در دنا تذکر داد

مالکان غیربومی در سی‌سخت؛ معضل مبارزه با کرونا/ فرماندار بابت خانه‌های مسافر در دنا تذکر داد
پناهی فرماندار دنا از اعمال شرایط سختگیرانه در ورود مسافران به شهر سی سخت و شهرستان دنا خبر داد و مالکان غیربومی این شهر را یکی از معضلات مبارزه با کرونا نامید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس پناهی فرماندار دنا از اعمال شرایط سختگیرانه در ورود مسافران به شهر سی سخت و شهرستان دنا خبر داد و مالکان غیربومی این شهر را یکی از معضلات مبارزه با کرونا نامید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار دنا در خصوص پروتکل های بهداشنی مقابله با کرونا در شهرستان دنا به پایگاه خبری سفیردنا گفت: طی مجوز شورای تامین استان مقرر شد در ورودی شهر سی سخت طی دو هفته اخیر در سه روز آخر ایستگاه رصد و کنترل راه اندازی شد که از ورود خودروهای غیربومی به شهر سی سخت جلو گیری شد.

,

پناهی افزود: کنترل مبادی ورودی این شهرستان در روزهای پایانی هفته بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا بوده است و تا کنون بیش از 30 باغ و محل اسکان در مناطق گردشگری سی سخت تذکر داده شده و پلمپ شدند.

,

وی گفت: ایستگاه های غربالگری در روز های پایانی هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به طور روزانه تا ساعت ۹ شب در مبادی ورودی های این شهرستان دایر است.

,

پناهی بیان کرد: تالارهای عروسی و رستوران های دستورالعمل های جدید را دریافت کردند که در صورت تخلف برخورد جدی با آنها صورت خواهد گرفت و در همین راستا یک روستوران در پاک بندان سی سخت اقدام به برگزاری جشن عمومی کرده است که با آن برخورد قضایی می شود.

,

وی با بیان اینکه تا کنون چند مورد از متخلفین به دستگاه قضا معرفی شدند گفت: با توجه به مشاهده پذیرش مسافر توسط خانه مسافر واقع در ورودی شه سی سخت، تذکر جدی به خانه های سافر در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی داده شد و شهروندانی که سوئیت اجاره ای دارند برای حفظ جان خود و دیگر شهروندان از پذیرش مسافر خودداری کنند.

,

فرماندار دنا به مالکان غیربومی در شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: متاسفانه عده زیای از شهروندان سی سخت در سال های اخیر اقدام به فروش باغات و زمین های خود به غیر بومی ها کرده اند که بیشتر این مالکان از شهر های گرمسیری کشور به ویژه بهبهان، خوزستان، بوشهر، اهواز و دیگر مناطق هستند، اکنون یکی از معضلات مبارزه باکروناست ولی در هر صورت ما از ورود خودروها به پلاک های غیر بومی جلو گیری خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه