اخبار داغ

رأفت استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بخشش و آزادی خبرنگار بازداشتی

رأفت استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بخشش و آزادی خبرنگار بازداشتی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور آزادی خبرنگار بازداشت شده را صادر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس: ظهر امروز خبری در شبکه های اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر بازداشت یکی از خبرنگاران این استان در پی شکایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

خبری که خیلی زود مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و به نظر می رسید برخی از آن ها نیز به دنبال سوءاستفاده از این ماجرا در فضای مجازی و رسانه ها بودند.

,

مدیر روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس در توضیح این مساله بیان کرد: در ماه های گذشته خبری مبنی بر تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد منتشر کرده بود طبق فرایند و پروسه ای که اداره حقوقی هر سازمانی دارد، اداره حقوقی استانداری نیز این مساله را پیگیری کرد و شکایت مربوطه مبنی بر انتشاتر خبر کذب و تشویش اذهان عمومی توسط این فرد به دستگاه قضایی ارسال شد.

,

محمد تقوی ادامه داد:دستگاه قضایی نیز این موضوع را پیگیری کرد و با توجه به ادله و اسنادی که وجود داشت فرد مورد نظر بازداشت شد.

,

وی افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد حدود یک ساعت پیش از بازداشت این فرد مطلع شد و ضمن ابراز ناراحتی از این مساله، دستور آزادی وی را صادر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه