اخبار داغ

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله:

کارگران بسیجی ۴۸۵ ساعت در قالب شیفت ایثار خدمت رسانی کرده اند

کارگران بسیجی ۴۸۵ ساعت در قالب شیفت ایثار خدمت رسانی کرده اند
مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله از ۴۸۵ ساعت خدمت رسانی کارگان بسیجی از ابتدای سال ۹۹ تاکنون در قالب شیفت ایثار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محسن ربیعی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات و مجتمع های کارگری استان  گفت: ۸۵ گروه جهادی به استعداد یک هزار نفر از بسیجیان و جهادگران در مجموعه های کارگری استان در قالب شیفت ایثار در استان مرکزی خدمت رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از ۴۸۵ ساعت در قالب شیف ایثار در استان مرکزی خدمت رسانی شده و کارگران هزینه خدمات خود را به کمک رسانی به افراد آسیب دیده از کرونا اختصاص داده اند.

,

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: تشکیل و راه اندازی شیفت ایثار در جامعه کارگری یک خلاقیت و ابتکار بسیار مناسبی بود که خوشبختانه آثار و برکات بسیار موثر و مفیدی تاکنون به همراه داشته است و امیدواریم ادامه دار باشد.

,

وی تصریح کرد: همچنین فردا رزمایش شیفت ایثار در کارخانه فولاد هیربرد زرندیه با حضور کارگران و جهادگران بسیجی برگزار خواهد شد.

,

ربیعی خاطر نشان کرد: کارگران همواره در طول این چهل سال نشان داده اند علیرغم مشکلاتی که در کشور وجود داشته اما همواره به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی پایبند بوده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه