اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد:

جذب 1400 حامی جدید برای ایتام کرمانشاهی

جذب 1400 حامی جدید برای ایتام کرمانشاهی
،محسن رخصی , مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از جذب 1400 حامی جدید برای ایتام کرمانشاهی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،محسن رخصی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش مساوات و همدلی که دستور آن در نیمه شعبان توسط مقام معظم رهبری صادر شد همه مردم استان پای کار آمدند و کمک های خوبی انجام شد.

وی افزود: با وجود اینکه در این شرایط سخت بسیاری از خانواده ها از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی بودند مشارکت مردم در رزمایش مذکور مطلوب بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی راه اندازی شد که در آن ۱۸۰ هزار وعده غذای گرم تهیه و توزیع شد.

رخصی بیان داشت: ۷۰ هزار سبد حمایتی از محل کمک‌های خیرخواهانه مردم نیز میان نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی عنوان کرد: به منظور جمع آوری کمکهای مردم در مرحله دوم رزمایش مساوات و همدلی که مقام مقام معظم رهبری در روزهای اخیر فرمان آن را صادر کردند دفاتر کمیته امداد نیز فعال شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در عید قربان نیز مردم با قربانی و توزیع نذورات به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در کمک به نیازمندان مشارکت داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: درصدد توزیع ۸۰ هزار بسته حمایتی میان افراد تحت پوشش هستیم که ظرف دو هفته آینده در فروشگاه های زنجیره ای طرف قرارداد در قالب برنج، روغن و مرغ عرضه خواهد شد.

این مسئول افزود: همچنین در دهه نخست محرم ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی راه اندازی می شود که پخت و پز غذا و توزیع در آن انجام می شود.

وی از پیوستن یک هزار و ۴۰۰ نفر حامی جدید به جمع حامیان کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: در پایان ماه مبارک رمضان ۱۰ میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه