اخبار داغ

نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

اعتبار اصلاح جاده کوهدشت- خرم‌آباد تخصیص یافت

اعتبار اصلاح جاده کوهدشت- خرم‌آباد تخصیص یافت
نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: اعتبار اصلاح جاده کوهدشت- خرم‌آباد تخصیص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی عصر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران لازمه توسعه و پیشرفت جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با بیان اینکه نقد به معنای بررسی عاقلانه، ذکر خوبی ها و مطالبه گری در زمینه کاستی ها است افزود: دین اسلام، دین انصاف، عدالت و خوبی ها است؛ اگر خوبی ها کتمان شوند انگیزه ای برای اصلاح کاستی ها نمی ماند .
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس کار خبرنگاری را مقدس، منزه و از فعالیت های گروهی و حزبی دانست و عنوان کرد: همه ما میراث دار این شهر هستیم، باید دست در دست هم آینده شهرمان را نیکو رقم بزنیم .

وی آینده کوهدشت و رومشکان را امید بخش توصیف کرد و گفت: اتفاقات خوبی برای این دیار در حال اجرا است؛ اعتبار کافی برای اصلاح جاده کوهدشت به خرم آباد تخصیص داده شده است و تا ابتدای سال آینده این پروژه انجام می‌شود.

,
,
,
,

مبلغی خاطرنشان کرد: به جد پیگیر تخصیص اعتبار تکمیلی برای مسیر چغابل به سوری و همچنین کوهدشت به زانوگه هستیم؛ برای امروز کوهدشت و رومشکان با جان و دل وقت گذاشته و با تمام قدرت برای پیشرفت شهرستان تلاش می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه