اخبار داغ

عرضه‌های اولیه امسال بازار سهام ۱۴ تایی می‌شود

عرضه‌های اولیه امسال بازار سهام ۱۴ تایی می‌شود
تعداد ۳۰۰ میلیون سهم شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، فردا(چهار‌شنبه) با نماد معاملاتی "زملارد" در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعداد 300 میلیون سهم شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر معادل 15درصد سهام این شرکت، چهار‌شنبه این هفته(22مردادماه) به‌عنوان سیزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این میزان سهام در محدوده قیمتی 2000تا 2100تومان برای هر سهم و با سهمیه 20سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

,

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین و متعهدین عرضه نیز شرکت‌های کارگزاری صبا تامین به میزان 25 درصد و سرمایه‌گذاری صبا تامین به میزان 25 درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

,

گفتنی است تعداد 294میلیون سهم از کل سهام قابل معامله در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 6میلیون سهم شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

,

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه