اخبار داغ

تجلیل از خبرنگاران دهدشتی به مناسبت روز خبرنگار + تصاویر

تجلیل از خبرنگاران دهدشتی به مناسبت روز خبرنگار + تصاویر
امام جمعه شهر دهدشت از رسانه ها خواست تا از مسئولان انتقاد کنند و در مطالبشان آبروی کسی را نبرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شب گذشته آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان کهگیلویه با حضور امام جمعه دهدشت، فرماندار شهرستان کهگیلویه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از خبرنگاران دهدشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت الاسلام علی وحدانی فرامام جمعه دهدشت در این آیین تجلیل گفت: خبرنگاری در بلندای تاریخ همیشه در ایران اسلامی وجود داشته و یک موضوع تازه شکل گرفته نیست.

,

وحدانی فر گفت: خبرنگاری و حرفه خبری در گذشته با همان ابزار ساده آن دوران همیشه وجود داشته و خبرنگاری یک هنر بوده است و همیشه انسانهای متخصص در این کار فعالیت داشتند.

,

وی افزود: خبرنگاری در طول تاریخ هم بنیه ایرانی و هم بنیه اسلامی داشته و این دو بنیه همیشه در کنار هم تقویت شده است.

,

, ,

امام جمعه دهدشت با اشاره به مقدس بودن حرفه خبرنگاری و اهمیت و ارزش آن، عنوان کرد: خبرنگاری شغلی مقدس است که تعهد و تخصص می خواهد، امروز صحت و درستی خبر بسیار مهم  و اثراتی که یک خبر در سطح جامعه می گذارد نیز بسیار قابل توجه است.

,

وی افزود: گاهی اوقات مهمترین خبر کوچک شمرده شده و کوچکترین خبر بزرگ شمرده می شود که این ظلم است و اهمیت و ارزش یک خبر را فقط خبرنگار متعهد و متخصص تشخیص می دهد.

,

حجت الاسلام وحدانی فر  با بیان اینکه قلم باید برای گفتن حق باشد، تصریح کرد: خبرنگار باید شجاع باشد چون هم می تواند آبرو بخرد و هم می تواند آبرو بگیرد.

,

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به تعامل و ارتباط دوسویه خبرنگاران با نهاد امام جمعه، گفت: فضای باز برای تعامل خبرنگاران با دفتر امام جمعه وجود دارد و از شما استقبال می کنیم.

,

وی با بیان اینکه هیچ گونه ملاحظه ای برای نقد و انتقاد مدیران و مسئولان شهرستان نداشته باشید و با فراغ بال انتقاد کنید، افزود: اول از همه ما را نقد کنید اما سعی کنید آبروی کسی را نبرید و نقدهایتان سنجیده باشد.

,

در پایان این مراسم که به همت اداره ارشاد شهرستان کهگیلویه برگزار شد از خبرنگاران شهرستان تجلیل به عمل آمد.

,

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

, در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛, در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه